asta e fostul hello world. sau despre de ce a aparut zum

a trebuit sa modific fiindca nu mi-a dat prin cap sa scriu direct aici. zum prost.

UPDATE 31.01.2008

cei care ma cunosc bine stiu cat sunt de haotica (dezordonata e putin spus). nu e doar haosul din sifonier, de pe birou, din sertare sau din poseta, e un haos generalizat, ce se extinde la gandire, mod de actiune si alte chestiuni din astea vitale. inclusiv la lecturi. descoperind eu destul de recent ca exista ceva ce se cheama blog si citind in nestire cateva zile fel de fel de bloguri, am ajuns la concluzia ca e cel mai bun lucru pe care il pot face.

motivele sunt simple: ordine in lecturi, loc unde sa-mi organizez nenumaratele liste pe care le fac, aproape bolnavicios, tot timpul, cu putin noroc si ceva interactiune cu lumea cititoare, usurare pentru toti cei care se plictiseau ascultandu-ma povestind despre ceva ce nu-i intereseaza absolut deloc si pentru mine ca nu mai trebuie sa ma chinui vorbind cu oameni lipsiti total de interes. asadar, motive o gramada.

ei bine, la cateva luni dupa ce m-am apucat de blogarit, descopar in arhive insemnarea asta care deschide orice blog de care autorul nu prea are grija – hello world. m-am straduit eu la momentul respectiv sa o modific, dar m-am lasat repede pagubasa, aruncand o fraza scurta si spalandu-ma pe maini (fraza e acolo in continuare, dar am taiat-o). cum blogul permite asa ceva, m-am gandit azi ca ar fi bine s-o „coafez” nitelus. nu de alta, dar e un fel de prima impresie si nu-i frumos sa fie urata (chiar daca eu sunt un om cam neglijent, cum spuneam si mai sus).

asadar mi-am facut un blog in care scriu despre carti. cartile citite de mine, cartile cumparate de mine, cartile dorite de mine, plus despre fel de fel de evenimente legate intr-un mod sau altul tot de carti. cum am anuntat deja mai sus ca sunt haotica, e explicabil ca blogului meu ii va lua ceva timp pana isi va gasi un ritm si o voce (mama, in ce hal vorbesc, haha). nu cred ca ma voi lecui vreodata de cititul si cumparatul impulsiv, nu cred ca imi vor trece vreodata gandurile de genul „vai de mine, n-am citit nici pana acum cartea asta” sau „oh, cat de multe mai trebuie sa citesc!” sau tot felul de complexe legate de faptul ca nu am citit unele carti pe care nu concep ca un om sa nu le citeasca. si imi va fi si greu sa ma disciplinez si sa notez aici cuminte despre absolut tot ce citesc, de indata ce am citit. asa ca toate astea probabil se vor vedea in blog.

si se va mai vedea ca atunci cand imi place ceva foarte tare sunt in stare sa ii fac o reclama desantata si sa pisez omul la cap sa citeasca ne a pa rat. probabil si asta ii va salva pe multi de la chinuri. stiu insa o persoana care va bombani intens blogul meu fiindca nu va insemna defel scapare de batai de cap, ba din contra. dar e mai amuzant cand e asa🙂

m-am tot gandit ce carti as putea recomanda cuiva care trece pe aici. e foarte greu, dar daca ma stradui iese asa:

  1. Bulgakov – Maestrul si Margarita
  2. Kafka – Procesul
  3. Eugen Ionesco – Teatru
  4. Sylvia Plath – Clopotul de sticla
  5. J. D. Salinger – De veghe in lanul de secara
  6. Mario Vargas Llosa – Razboiul sfarsitului lumii
  7. Michel Tournier – Meteorii (aici e greu, pe Tournier il ador cap-coada)
  8. Arkadi si Boris Strugatzki – Picnic la marginea drumului
  9. Gabriel Garcia-Marquez – Un veac de singuratate
  10. Radu Tudoran – Toate panzele sus!😀

cam asta ar fi. o sa incerc sa-mi ordonez activitatea de blogging si poate in curand n-o sa ma mai agit atat de tare gandindu-ma vai de mine, cate carti n-am citit!

Explore posts in the same categories: intro

One Comment pe “asta e fostul hello world. sau despre de ce a aparut zum”

  1. Mr WordPress Says:

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.


Lasă un răspuns

