schimbare de look

a fost si omul bolnav o vreme si cand s-a intors a constatat ca prin blogosfera se petrec revolutii. foarte bine! mi-am schimbat si eu infatisarea daca tot s-a eliberat un loc🙂 . nu de alta, da tot ma plangeam la inceput ca asta e fatza care imi place cel mai mult. iar template-ul vechi era foaaaaarte lent. bun. ma intorc la treaba.

Explore posts in the same categories: diverse

6 comentarii pe “schimbare de look”

  1. malina Says:

    🙂 Bine ai revenit.

    Si ramai in stare de sanatate optima, ca uite ce se intampla cand pleci.🙂

  2. vic Says:

    sa fie intr-un ceas bun! template ai, carti ramine sa mai citesti.🙂

  3. zumcititor Says:

    🙂
    mai bine mi-ai ura sa am timp sa mai citesc si carti. din alea despre care sa si scriu aici, nu din alea de care citesc oricum dar despre care nu vreau sa scriu.

  4. malina Says:

    Atunci spor si la citit dupa pofta inimii.

    Dar de ce nu vrei sa scrii despre acele carti pe care le citesti oricum?🙂

  5. zumcititor Says:

    fiindca alea nu-s literatura si nu vreau sa amestec borcanele🙂

  6. malina Says:

    `nteles, sa traiti.
    Faca-se voia zum-ului si-a dudului somnoros.🙂


Lasă un răspuns

