ce mai rasfoiesc zumii (1)

of, of, am un mare teanc de carti in permanenta la indemana, pe birou, pe mese, la marginea patului, in ghiozdan, dar nu merge defel😦 . nu reusesc sa termin nimic. e normal ce-i drept, citesc simultan nu stiu cate, sigur ca inaintez ca un melc… dar sa vedem ce si cum:

mai intai Memoriile lui Hadrian (Yourcenar), inceputa demultisor si intrerupta pentru ca nu am timp sa o citesc asa cum as vrea, ori printre picaturi nu mi se pare ca ar merge. e o carte care cere timp pentru ea, ori eu acum nu am timpul asta. asa ca o las sa mai astepte un pic.

Saramago, care ma plimba prin Portugalia cu putin timp inainte sa merg in persoana intr-acolo. n-am mai citit nimic de el pana acum. ma solicita destul de mult, e o scriere densa, imi place, mi-a starnit curiozitatea, mi-e pofta sa ajung prin locurile alea, mi-e pofta sa mai citesc ceva de el (mai am Pluta de piatra), insa nu cred ca termin cele 500 de pagini pana la vacanta… poate pana se termina anul ajung sa postez despre ea aici😀 . oricum, acum citesc pe sarite, m-am dus desigur la paginile unde povesteste despre locurile pe care urmeaza sa le vad si eu.

la capitolul popularizare ma ocup de doua domenii: filozofie si fizica. frunzaresc Lumea Sofiei a lui Jostein Gaarder si Minunata lume a domnului Tompkins – Povestea fantastica a fizicii a lui George Gamow. mi-e cam greu sa le judec cumva acum, fiindca din cartea lui gamow am citit prea putin, iar din sofia… hm, nu stiu, pare ok pentru cineva care n-are prea multe cunostinte in domeniu, n-as zice ca e usurica sau ca e o prostioara, totusi e ceva care ma nemultumeste si nu sunt foarte incantata de ea. inca nu stiu ce. poate imi dau seama pe parcurs sau cine stie, de-abia la final.

proiectul numarul 1 al momentului si cartea care e cel mai aproape de final este una pe care marturisesc cu maaaaare rusine ca o citesc pentru prima data cap-coada de-abia acum: Nostalgia. dar despre asta o sa scriu probabil in urmatorul post, de indata ce o termin, asa ca pastrez orice impresie pentru atunci.

imi mai incerc norocul cu filozofia stiintei: Paul Feyerabend – Against Method.

in final, ce imi ocupa cel mai mult timp si nu ma lasa sa citesc ce si cat vreau eu sunt niste tomuri groase de matematici despre care insa n-o sa scriu niciodata aici!😀

cam astea ar fi ocupatiile mele zilele astea. pe langa o raceala nasoala care m-a tinut din treburi si mi-a facut ochii sa lacrimeze dupa cateva randuri citite. si nu mi-am revenit complet, acum sunt in recuperari. si fiindca am tot citit pe bloguri despre cartile pe care le citea lumea in copilarie, ma gandeam sa scriu si eu despre asa ceva. cu prima ocazie ma execut. pana atunci, sunt curioasa si urmaresc cu interes evenimentele de la televiziune🙂

Explore posts in the same categories: diverse

Lasă un răspuns

