si fecioarele s-au sinucis iar…

ceva de groaza! auzisem aproape numai de bine despre filmul asta. si cand te gandesti ca de la oameni in care aveam incredere. nu, nu mai pot sa ma incred in nimeni, mi-ati distrus iluziile, life sucks!😀

da, am vazut The Virgin Suicides filmul. de ce n-oi fi ascultat eu de sfatul bun dat de cineva la comentarii nu stiu. probabil fiindca de, ii cred pe oamenii pe care ii cunosc mai degraba decat pe cei despre care nu stiu prea multe (mii de scuze, Ondinna, mare dreptate ai avut!). de fapt ii cred io pe toti (hehe😀 ), da’ la unii baza e mai solida si na… tzeaaaaapaaaaa! mare de tot.

asadar domnisoara coppola a citit cartea lui eugenides, i-a placut mult si s-a pus pe facut un film. a scris singura si scenariul (senzatia mea e ca odata la vreo 5 pagini mai lua o replica din carte si o punea -pleoshc!- in scenariu). si intre replicile astea a bagat niste imagini cu muzica misto si filmari ca intr-un videoclip (io nu ma pricep, da asta e senzatia pe care am avut-o). dupa vreo 5 minute am intrebat daca asta e filmul sau e un trailer.

asadar, nu mi-a placut absolut delok! in afara de imaginile destul de reusite ale oraselului respectiv si de tatal fetelor sinucigase, singurul care joaca (adica, sa ne intelegem, joaca!) si oarecum aminteste ca personajele din carte erau totusi destul de emotionante, nu simple caricaturi, nu inteleg de ce a fost atat de laudat filmul. o colectie de dialoguri lipite fortat, care, combinate cu jocul actorilor, mi-au dat permanent senzatia de jena.

dupa ce am rezistat pana la sfarsit (comentand in continuu, cred ca am fost deosebit de enervanta🙂 ), pentru ca am fost cuminte si nu am ramas repetenta si la filmul asta am primit bonus. adica un videoclip facut cu imagini din film. evident, melodie din coloana sonora (misto de altfel). si desigur mi s-a confirmat parerea ca mai bine se limita la asa ceva si nu se caznea sa mai bage si vorbe. concluzia e ca ar trebui sa ma invat minte si sa…sa ce? o sa vad in continuare filme proaste si o sa ma enervez de fiecare data si o sa-mi promit ca nu mai fac si aleg cu mare grija ca deh, timpul e pretios si tot o sa ma duc. pe asta l-am vazut fiindca nu parea a fi o prostioara si fiindca Lost in Translation nu m-a deranjat chiar asa de tare. si cum eram si foarte curioasa… mi-am luat tzeapa. nu mai faaaaaaac!

P. S. 1: am uitat sa zic ca sofia coppola nu are nici o contributie la povestea asta, nu are nici o viziune proprie, a luat pur si simplu cartea si a pus-o pe ecran, bineinteles dupa ce a aplicat taieturile de rigoare ca e totusi film. exemplu de „originalitate”: Lux Lisbon isi scria pe lenjerie numele baietilor de care se indragostea, iar sofia ne-a aratat asta cand plecau fetele la bal cu un prim-plan pe zona de mijloc a corpului fetei (imbracata, evident, in rochie de bal) unde pret de cateva secunde se vad chiloteii roz cu volanase pe care scrie cu litere inflorite „Trip” (cavalerul). bleah! a la MTV dar nu m-a amuzat deloc.

P. S. 2: acu’ m-am gandit ca poate sofia a vrut sa puna un pic de ironie in film, iar unele dintre momentele care mie nu mi-au placut (de exemplu ala cu chiloteii povestit mai sus) or fi taman asta, privirea ironico-amuzata a regizorei. na, iar am probleme cu increderea in judecatile mele despre filme. da’ senzatia de produs neinchegat ramane. si daca a vrut sa redea caldura si ironia din carte, ori nu i-a iesit prea bine, ori nu am eu ochi sa fi vazut asa ceva. oare pot fi atat de nu stiu cum si sa-l mai vad o data?😀

Explore posts in the same categories: film

Lasă un răspuns

