vacanta (plus shopping lista 1)

gata, plec. nu stau mult, doar o saptamana (da’ e doar prima parte🙂 ). plec cu saramago dupa mine. si de-abia astept!

pe scurt despre ce-am mai invartit eu: n-am ajuns la festivalul de literatura (hehe, nici nu e de mirare. motive am avut destule, da’ nu am timp sa povestesc acum fiindca tre’ sa mai fac un milion de chestii inainte de plecare), am ajuns in schimb intr-un targ de vechituri unde, pe langa o groaza de nimicuri simpatice si inutile aveau si carti. asa ca nu m-am putut opri si am cumparat: Tristram Shandy, Gulliver (asa, s-o am si in engleza), Idiotul si Old Possums a lui T. S. Eliot (care e mortalaaaaa)!

si cu asta, basta. maine seara sunt la lisabona. cand ma intorc o sa postez despre jeni acterian si Arhanghelii nu mor (ca is aproape gata cu scrisu, da’ mai bine le postez atunci, in tihna) si despre ce-o mai fi de povestit. spor la toate si cititi cu drag! paaa!

Explore posts in the same categories: diverse, shopping

7 comentarii pe “vacanta (plus shopping lista 1)”

  1. white noise Says:

    sa ai o vacanta frumoasa! sa te-ntorci cu chef de scris/citit🙂

  2. ionuca Says:

    Distractie placuta!

  3. vic Says:

    pa! vacanta lunga!🙂

  4. dragos c Says:

    Astept recenzia la Saramago, sa descopar ce carte anume ti-ai luat🙂

  5. zumcititor Says:

    @ dragos c: journey to portugal (exista in romana, ca eu n-am vazut-o pe nicaieri?). da’ mai am, ca intre timp am calatorit si eu tot intr-acolo si n-am prea citit. da’ nu regret nimic🙂 . si astept cu nerabdare sa ajung la pluta de piatra.

    @ ionuca & white noise: mersi!

    @ vic: mersi si tie si salut, ca aproape m-am intors😀

  6. dragos c Says:

    @zum – Vai, nu exista in romaneste. Poliromu de-abia a scos Intermitentele mortii … Iar frumoasele traduceri ale Mioarei Caragea au disparut in favoarea Georgianei Barbulescu – care este ?…
    A, si bine te-ai intors!

  7. vic Says:

    @ dragos c: si eu pling dupa mioara caragea.😦


Lasă un răspuns

