apdeit (plus shopping lista 2)

sunt intre doua vacante si am atatea de facut incat abia mai apuc sa respir. nasol. am citit intre timp tennessee williams, 2 piese (am si vazut una, relatare ce se adauga la lista de asteptare care spre groaza mea se tot mareste) si mi-am cumparat cateva dintre cartile oferite de polirom la 1 euro (pe unele le aveam pe lista, pe altele nu):

Richard Brautigan – La pescuit de pastravi in America
Primo Levi – Armistitiul
Sorin Stoica – O limba comuna
Bernhard Schlink – Crima lui Selb
Flannery O’Connor – Sfetnicul din sange
Javier Marias – Chipul tau, miine 1. Febra si lance

Explore posts in the same categories: shopping

2 comentarii pe “apdeit (plus shopping lista 2)”

  1. white noise Says:

    cauta si In zahar de pepene a lui Brautigan, mie mi-a placut mult.

  2. zumcititor Says:

    da, da, o s-o caut, parca o mai aveau si pe aia la un euro. daca nu, o gasesc eu pe undeva. sa vad intai ce e cu asta, ca inca n-am pus mana pe carti, sunt pe drum🙂


Lasă un răspuns

