raceli de toamna

ai, ai, ai, fusei pe-acasa! nu stiu ce bantuie prin romania, da’ m-am intors racita cobza si cu nervii la pamant. mai intai fiindca pe langa faptul ca nu suport eu zborul cu avionul nici chiar atunci cand e lin, am primit si o portie de hurducaieli aeriene de ajuns pentru vreo 2 ani de acum incolo. apoi fiindca m-a pus necuratul sa merg prin librarii. sa iau si io o carte – doua, ca nu se intampla prea des sa pot sa fac asta direct din librariile autohtone. am iesit intr-un final cu ceva carti (desi Aripa stanga am gasit-o la o taraba, dupa ce bombanisem toate marile librarii bucurestene) si pe langa cartile alea cu un mare pachet de nervi.

dom’le, la Carturesti e deosebit de frumos, dar daca vrei o carte anume ai incurcat-o! nu am resuit sa gasesc vreo logica in felul cum sunt aranjate si nu am gasit mai nimic din ce cautam. si nu aveam vreo lista cu autori exotici sa zici ca ma duc io acolo cu nasu’ pe sus si de-aia nu sunt multumita. in schimb, foarte multe cani, ceainice, tot felul de obiecte si obiectutze care mai de care mai dragalase, ca doar de-aia avem librarii – ceainarii, sa putem sa ne facem ca ne intereseaza literatura fara sa dam de banuit ca noi doar vrem sa ne ducem cu noua rochita undeva unde ne vede lumea „buna”. gata ca-s rea si nu-i frumos.

bag seama ca luciat mi-a luat-o inainte cu Jurnalul lui Jeni Acterian, desi eu amenint de o groaza de vreme ca o sa postez. vad ca a starnit multe discutii (aici si aici). pana vineri seara postez si eu. nu de alta, dar am pareri nitelus diferite si acum chiar vreau sa scriu despre. deocamdata ma duc sa-mi vindec raceala.

Explore posts in the same categories: diverse

6 comentarii pe “raceli de toamna”

  1. vic Says:

    pai, zi macar in ce alte librarii ai fost si unde ai gasit ce-ai vrut. la humanitas kretzulescu ai incercat?

  2. zumcititor Says:

    da. acolo e binisor, dar tocmai operasera „schimbari la raft” asa ca nu stiau sa-mi spuna unde sa ma uit dupa cartile pe care le cautam🙂 . dar acolo e, oricum, mai ordonat. am luat cate o carte cam din fiecare librarie. am mai fost la Noi, unde iarasi e destul de bine desi nu prea am gasit nici acolo ce doream, la Eminescu, in niste librarii provinciale si la tarabe. unde am gasit ce-am vrut! e drept, tarabele au venit la urma, din disperare si lipsa de timp de a mai incerca prin alte parti. asa ca poate sunt eu una dintre cei care citesc orbitorul tot odata, dar de cumparat l-am cumparat din 3 locuri diferite. aripa dreapta de la noi, corpul de la humanitas kretulescu, aripa stanga de la o taraba.

  3. vic Says:

    adica n-aveau tot orbitorul la humanitas? asta chiar e bizar. eu recunosc ca, de cind s-a facut hipermarket (care are si librarie humanitas) la mine in cartier, ajung mai rar prin centru.

  4. zumcititor Says:

    la humanitas aveau doar corpul. mi s-a parut si mie bizar si am bombanit. uite asa am ajuns sa indragesc librariile online si mie tare imi placeau alea „in carne si oase”🙂

  5. vic Says:

    librariile in carne si oase imi plac si mie. mai putin libraresele.🙂

  6. zumcititor Says:

    🙂


Lasă un răspuns

