cumparat, rasfoit, de citit… (shopping lista 3)

ziceam ca am fost pe acasa. evident, m-am repezit sa-mi cumpar din cartile de pe lista, carti de autori romani in special fiindca alea is mai greu de gasit prin tari straine. m-am intors cu tolba plina si am apucat aseara sa rasfoiesc prin teancul nou infiintat. asadar am:

Orbitor – tot. in sfarsit, l-am luat. nu stiu peste cate sute de ani o sa apuc sa-l si citesc. am frunzarit nitel, impresia superficiala de inceput este de o Nostalgie mai mare. sunt sigura ca e mai mult de-atat, dar si asa e bine. oricum nu mai am de gand sa citesc fragmente, il pun in raft si astept sa-mi vina cheful de a-l citi cap-coada.

Lucrari in verde sau pledoaria mea pentru poezie a Simonei Popescu. pe asta am rasfoit-o mai mult, pare interesanta, pentru mine cel putin e ceva destul de neobisnuit. m-a enervat avertismentul de pe prima pagina („Interzis prostilor de orice fel”) insa nu emit judecati inainte de a vedea despre ce-i vorba pana la final. cred ca o sa-mi placa. sa vedem.

Exuvii, tot a Simonei Popescu. pe asta cred ca o voi citi extrem de repede si usor, pare misto rau. mi-a amintit un pic de Clopotul de sticla al Sylviei Plath, nu stiu daca gresesc.

Cum mi-am petrecut vacanta de vara, T.O.Bobe – dupa atatea discutii citite pe bloguri am devenit curioasa. era oricum pe lista, am luat-o, sa vedem cand ii vine randul.

cam astea ar fi achizitiile principale. le-am taiat de pe lista, dar vazand cate au ramas m-am intristat. cred ca o sa renunt la liste fiindca nu aduc decat depresii. si asa nu stiu cand o sa apuc sa termin de citit ce am cumparat acum. mi-am mai adus Decameronul, pe care mi-am propus sa il recitesc (mai am eu la propuneri de recitire Don Quijote si Divina comedie, of, of, of!), o carte de povesti despre care vreau sa scriu pe blog (si din care da, citesc! e rusinos?🙂 ). si am dat iama in rafturile cu reduceri de unde am luat asa:

Italo Calvino – Palomar
Dino Buzzati – Marele portret
Primo Levi – Mai este oare acesta un om?
William Faulkner – Pogoara-te, Moise
Charles Bukowski – Factotum
Richard Brautigan – In zahar de pepene
Ismail Kadare – Piramida
Antonio Lobo Antunes – Manualul inchizitorilor

cred ca n-am uitat nimic. intrebarea mea este cum ajung cartile la reducere? sunt cele care nu se prea vand? fiindca daca e asa, e cam trist, avand in vedere ce am gasit eu la pretul de 1 euro (cele de la Polirom) sau de 5 lei (Lobo Antunes). un lucru e sigur: am ce face in urmatorii 20 de ani🙂

Explore posts in the same categories: rasfoieli, shopping

7 comentarii pe “cumparat, rasfoit, de citit… (shopping lista 3)”

  1. vic Says:

    pai, cred ca asa ajung la reduceri: nu se vind. si pe mine ma intristeaza, da’ ma si infurie.

  2. zumcititor Says:

    a, eu nu ma mai infurii demult. intr-o vremea muream de nervi vazand cum zac in rafturi carti meseriase si lumea cumpara toate porcariile. intre timp am ramas cu tristetea si cu gandul meschin ca e problema lor, pentru mine e bine. adica na, pot sa cumpar cu putini bani carti care in mod normal ar trebui sa ma cam saraceasca. avantaj eu. si poate si cei care se gandesc „ia uite ce carte ieftina, ia sa o cumpar sa vad ce-i cu ea” (ma tem insa ca din astia nu prea sunt multi).

  3. vic Says:

    ei, sigur ca am uitat sa spun ca ma si bucura. ca asa pot sa cumpar mai multe. dupa care dau in depresie. ca nu mai am cind sa citesc ce-am cumparat. si, cind ies din depresie, ies prin furie.😀

  4. ionuca Says:

    Azi m-am apucat sa citesc Exuvii. E mi-nu-na-ta cartea!!!!!!!

  5. zumcititor Says:

    @ vic: mda, cam ai dreptate cu iesirea din depresie…

    @ ionuca: am vazut la tine pe blog. astept cu nerabdare se postezi despre ea, sunt curioasa cum o gasesti.

  6. ionuca Says:

    O sa imi ia ceva timp pana sa o citesc. Nu vreau sa o „stric” citind-o in metrou, in aglomeratie, asa ca citesc din ea numai acasa, cand am timp.

    In alta ordine de idei, in metrou citesc The Bell Jar – Sylvia Plath si imi place de numa’!!!🙂 O aveam de ebook reader si urma sa o citesc candva, dar vazand ca ai mentionat-o si tu, am spus ca trebuie sa o citesc ACUM🙂 Merci

  7. zumcititor Says:

    @ ionuca: faina combinatie, The Bell Jar si Exuvii. ma bucur ca iti place The Bell Jar (cred ca e cartea pe care am facut-o cel mai des cadou😀 ). ce nu inteleg e de ce exuvii nu e carte de citit in metrou, in schimb clopotul de sticla e. hm…


Lasă un răspuns

