lene

zum leneveste. e frig si ploua si as dormi toata ziua. ah, de-as putea! ma straduiesc (e corect?) sa citesc Jocul de smarald al lui Culianu. indes pagini fortat, in metrou mai ales, da’ merge cumplit de greu. de mult nu m-a mai chinuit asa o carte. evident, nu pot s-o las neterminata. mai ciupesc pe furis din Basmele lui Vladimir Colin (mi-au placut la nebunie cand eram mica, imi plac si acum, o sa le dedic un post special da’ cred ca e mult mai greu sa scriu despre o carte de povesti decat despre orice altceva; cel putin asta e prima impresie) si din La pescuit de pastravi in America. asta m-a amuzat teribil, nu inteleg nimic, nu cred ca e de inteles, cert e ca e misto (oare o fi un cuvant interzis asta? am inceput sa am remuscari in ultima vreme, scriu misto, naspa, nu folosesc intotdeauna majuscule, ce sa mai zic de diacritice si alte minuni si am gasit discutii aprinse peste tot despre asemnea abateri. evident, am parerea mea, da’ parca tot ma inteapa o mica remuscare🙂 ).

in rest sunt foarte ocupata cu noul calculator de acasa. tre’ sa ma obisnuiesc cu el, da’ sunt bucuroasa ca acum o sa pot scrie mai mult (pana acum am scris doar de la locul muncii, valeu!). asadar, la treaba (= somn)!

Explore posts in the same categories: diverse

Lasă un răspuns

