dresda

adica pauza. pana luni. cand termin cu toate tampeniile ingrozitoare de le am pe cap. tre’ sa scriu si despre plimbarea („in interes de serviciu”) in orasul abatorului 5. pe care insa n-am apucat sa-l vad fiindca, desi sunt de cateva zile aici, nu m-am miscat din bucatica in care am treaba😦 . am mai terminat doua carti (La pescuit de pastravi in America si Luminita, mon amour) despre care vreau musai sa scriu si pana termin cu pauza cred ca mai dau gata vreo doua. intre timp ma oftic ca nu am timp suficient sa citesc postarile despre poezie ale lui luciat. da’ imi pare si bine, fiindca sunt convinsa ca atunci cand o sa le citesc o sa-mi mai apara o gaura in buget. cu cat aman mai mult, cu atat mai bine🙂 . oh, ma enerveaza si tastatura de la care scriu si mi-e si somn de pic, asa ca gata. revin luni cu Luminita.

Explore posts in the same categories: diverse

6 comentarii pe “dresda”

  1. vic Says:

    de parca pina acum ai fi postat zilnic😀

  2. vic Says:

    ei, las’ ca vine si vremea ta!🙂

  3. vic Says:

    ce tot bagi mutre? nu trebuia sa fii la dresda?🙂

  4. zumcititor Says:

    acu’ ar trebui sa bag o mutra cu ras, ca ala de pe mess care se tavaleste si se tine cu mainile de burta. da’ n-am mutre asa misto…

    ba is la dresda si e foarte bine!😀


Lasă un răspuns

