of…

bun, am promis ca scriu luni despre Luminita, mon amour. desigur, nu m-am tinut de cuvant. iar acum eram gata sa ma apuc de scris cand am constatat ca nu am la mine nici cartea, nici carnetelul pe care mai scrijelisem ceva, asa ca am zis ca mai aman chestiunea pana maine. gasesc si eu scuze peste scuze… ar mai fi si ca internetul de acasa nu merge, ca sunt schimbari majore in retea si am probleme si la birou si tot asa.

intre timp am citit. bloguri, evident😀 . foarte misto insemnarile lui luciat din ultimele cateva zile. am gasit si interviul asta cu Mircea Cartarescu, tot felul de insemnari despre gaudeamus, un articol in Le Figaro despre ce scriu americanii despre cultura franceza (e acolo link si la articolul din Time, The Death of French Culture), am constatat cu bucurie ca e foarte simplu si convenabil sa imi comand carti de la Polirom, astept sa vad ce se intampla cu cele de la Humanitas, am mai citit in Der Spiegel despre Cartarescu (Proust im Plattenbau), m-am chinuit sa fac curat in casa si…gata. merg la culcare si sper sa nu-mi mai uit caietul de teme acasa si maine.

ah, era sa uit: ma amuza romanizarea asta a WordPress-ului. si ma intreb: acum, daca au tradus blog cu jurnal, ce se alege de vocabularul gata format al blogosferei? si de altfel: de ce au tradus blog prin jurnal?????????? cum se numesc acum blogarii?

Explore posts in the same categories: diverse

8 comentarii pe “of…”

  1. vio Says:

    jurnalişti, normal.
    aim stil ueitin for lumi!

  2. vio Says:

    ps ce-i reproşez eu blogului tău e că, spre deosebire de altele de pe wordpress, nu are un buton pe undeva pe sus (sau pe jos, oatevăr) care să mă ducă dintr-un post (unde de ex. am studiat comentariile) la pagina principală. ce zici, nu te-ar interesa să-ţi pui:D?
    nu de alta, dar aşa mă chinui mereu şi mă enervez (pentru că la alţii pot face treaba asta cu un click şi am ajuns unde-am vrut, dar la tine nu) şi na, trebuie să mă duc la adresă şi să şterg din ea, de ex. de aici şterg asta 2007/12/04/of/#comment-128😀
    na, nu-i bai dacă nu modifici, băt pritiiii pliiiz? ;;)

    ps dacă butonul există şi-s eu chioară, cer pardonul!

  3. zumcititor Says:

    @ vio: pai modific, cum sa nu, dar tre’ sa stiu si cum🙂
    deci ma pun pe cautat butonul!

  4. luciat Says:

    @ zum – vai, dar multumesc de aprecieri🙂 ma bucur ca ti-au placut. si nu-ti mai propune si tu sa scrii neaparat despre ceva la o data anumita, scrie cind iti vine si cit iti vine, asa, doua-trei fraze sau oricit – si poti sa revii de cite ori vrei la subect daca iti mai aduci aminte, ca e mai simplu si incetu cu incetu te reglezi – sfat necerut, da’ asa-mi vine mie citeodata sa fiu sfatoasa – si stiu ca si eu am demarat f greu

    @ vio – faci pur si simplu click pe header, sus acolo adica, unde scrie „zum-cititor-viteaz % dudul-somnoros” – nu e nevoie de buton de home😛

  5. luciat Says:

    @ zum – butonul s-ar putea sa-l gasesti la pagini, tre sa fie pe acolo una intitulata Home – si o afiseaza automat in dreapta sus daca o activezi (nu mai tin minte exact)

  6. zumcititor Says:

    @ luciat: multumesc de sfat, prinde foaaarte bine mai ales ca e necerut🙂
    cat despre treaba cu header-ul, asa e. de-aia n-am simtit io nevoia de butoane pana acum, probabil. ca nu folosesc pe nicaieri. voi aveti butoane?

  7. vio Says:

    o, mersi luciat, nu ştiam să dau click pe header sau cum s-i fi chemînd chestia aia, dar m-am prins la ce te referi şi chiar merge, ce chestie!😀


Lasă un răspuns

