Craciun, mos, brad, sarmale, carti, carti, carti

cred ca o sa iau o pauza de cateva zile, pauza in care nu doar ca n-o sa scriu nimic aici (asta n-ar fi nici o scofala, precizez ca sa nu ma urecheasca iar vic ca imi anunt pauzele de parca as scrie zilnic😉 ), dar nici n-o sa citesc alte bloguri. asa ca na, am treburi de zis🙂 .

eu una ador craciunul si toata viata a fost o mare bucurie pentru mine. sa fac bradul, sa vina mosul, sa vad familionul vesel misunand prin casa si agitandu-se ca furnicile in musuroi (n-am idee cum fac furnicile in musuroi, da’ imi imaginez ca sunt cam ca familionul meu in preajma unei sarbatori). evident, de ceva vreme ma si streseaza – treaba, si acasa si la serviciu, alergat dupa cadouri si cate si mai cate. asa ca avand in vedere ca familionul o sa fie departe de data asta mi-am zis aaa, sa vezi fericire, o sa lenevesc, o sa citesc si n-o sa ma agit nici un picut. o vacanta meseriasa. ash, de unde… m-am trezit agitandu-ma cat tot musuroiul la un loc, alergand peste tot, neavand idee cum sa ma impart si sa fac cat mai multe in acelasi timp. o fi boala asta🙂 . ma gandeam ca nici cadourile n-or sa fie mare problema, iau carti si gata, ca doar imi place sa fac carti cadou si sa innebunesc lumea cu ce imi place mie. dar acum am mari dileme fiindca nu stiu ce carti sa iau, variantele sunt prea multe.

ei, din motivele astea nu cred ca apuc sa imi arunc ochii pe net pana trece craciunul. asa ca na, toate bune si craciun fericit si sa va aduca mosul tot ce va doriti si sa fiti veseli si aveti grija cat mancati! acu’ o sa fug sa cumpar cartile alea (asezonate cu un dvd sau un cd, ca sa il convingi pe destinatar ca trebuie sa citeasca; asa fac eu, cumpar ceva ce-mi place mie si pe langa pun un film sau o muzichie pe gustul destinatarului si…gata, l-am pacalit si citeste🙂 nu mai dau detalii ca poate diversi destinatari citesc aici si atunci am incurcat-o!)

mmm… ma gandeam sa pun tot aici cateva randuri despre Teodosie cel Mic. asa, reading in progress. dar m-am hotarat ca merita un post special. asadar, urmeaza Teodosie.

Explore posts in the same categories: diverse

3 comentarii pe “Craciun, mos, brad, sarmale, carti, carti, carti”

  1. vic Says:

    daca vrei sa afli cum fac furnicile, trage cu ochiul in Teodosie😀

  2. zumcititor Says:

    hehe, da, da’ alea sunt furnici speciale. e drept, si familia mea e speciala (ce era sa zic!😀 )
    numai ca speciala in alt sens, cred eu acum, cand nu le cunosc foarte bine pe furnicile din Teodosie.

  3. luciat Says:

    atunci distractie placuta si agitatie si mai placuta si sa-i nimeresti pe toti cu carti si cu dvd-uri. si sa te nimereasca si ei cu ce vrei tu de la mosh. si sa-ti iasa sarmalele, astept pozaaaa🙂


Lasă un răspuns

