zurü(c)k (shopping lista 4)

bun, gata. la multi ani tuturor! hop si eu, dupa ce trecu aproape o luna din anul asta. am avut o ditai vacanta, cu sarmale, brad, mos, artificii etc. si dupa vacanta (subliniez: dupa) m-a pocnit o racealo-gripa de toata frumusetea. asa ca tot anu’ asta eu nu prea am facut nimic. hehe! acu’ sunt in recuperari. ce nasol😦 . nici nu stiu cu ce carte sa incep si drept sa spun m-am obisnuit cu lenevitul, o sa fie tare greu sa imi revin. am citit (inainte si dupa raceala, fiindca din pacate in timpul ei am fost ocupata cu zacutul), am cumparat / primit cadou / facut cadou carti, facut pentru prima data in viata sarmale (la patru maini, romantic si frumos, au iesit excelente🙂 ). dupa aia am trecut la recuperari, la care am ramas pana in momentul de fata. si uite ca nu mai apuc sa scriu. cum spuneam, nasol. da’ trece.

am langa mine teancul de carti care asteapta sa fie barfite aici (saracele, sunt un pic intimidate de teancurile impresionante de carti care asteapta sa fie citite; tre’ sa le incurajez un pic si sa nu le las sa se transforme si ele intr-un teanc la fel de mare fiindca, intre noi fie vorba, cred ca asta e scopul lor la momentul actual).

ah, sa nu uit: am vazut o gramada de filme in timpul vacantei de craciunorevelion. filme de tot felul, dar cel mai important este harry potter🙂 da, da, nu l-am vazut pana acum, asa cum pana mai acu’ un an nu vazusem nici o secunda din lord of the rings. pe harry asta l-am vazut haotic, incepand cu un film de pe la mijlocul seriei, continuand cu ultimul, apoi cu primul si tot asa. m-am amuzat ca un copil mic si n-am de gand sa il pun la colt ca e prost sau ca e mai stiu io cum. cred ca ma incumet sa citesc si macar un volum, poate primul. un post al ionucai si comentariile ce au urmat mi-au facut pofta de carti d-astea si cred ca o sa trec la treaba. poate ma arunc si la stapanul inelelor, cine stie? apoi, cum prin gramada aceea de filme pe care am vazut-o se numara si charlie and the chocolate factory, cred ca o sa citesc si roald dahl. se potrivesc cartile astea cu planurile mele de a citi anul asta multe, multe cartoaie pe care ori nu le-am dus niciodata pana la capat, ori le-am citit ultima oara acum atat de mult timp incat necesita o reluare😀 . intercalate cu ceva zglobiu or sa mearga mai usor (sper eu).

pana una-alta o sa incerc sa pun niscai poze (adica mai intai trebuie sa reusesc sa le recuperez din masinaria care le-a facut… uit mereu😦 ), o sa contabilizez noile intrari din biblioteca si o sa ma pregatesc sa scriu despre Daniel Abagiu, terminata acum mult timp si lasata langa calculator in speranta ca va fi si „povestita” aici.

listele de cumparaturi s-au modificat substantial, au aparut tare multe chestii rosii (adica acum am cartile alea) pe pagina dedicata lor. in afara celor de acolo am mai primit sau cumparat tot felul de carti, este necesar un update fiindca n-am mai tinut demult socoteala cartilor noi (si nu de alta, dar am constatat ca e bine):

Charles Dickens – The Christmas Books (din cauza unui interviu cu emil brumaru, in care spunea ca de craciun – sau iarna, nu mai stiu exact – merge sa citesti dickens; mi s-a facut pofta, am cumparat si m-am delectat)
Contemporary American Short Stories
Short Short Stories Universal
Alessandro Boffa – You’re an Animal, Viskovitz!
Thomas S. Kuhn – The Structure of Scientific Revolutions
Michel Tournier – Le bonheur en Allemagne?
Poems of Fernando Pessoa
A. S. Byatt – Possession
Donald Barthelme – Snow White
Marie Darrieussecq – Truismes
Annie Ernaux & Marc Marie – L’usage de la photo
George Eliot – Middlemarch
Cees Nooteboom – The Following Story
John Cheever – Oh What a Paradise It Seems
Mircea Cartarescu – Plurivers 1 & 2

oh! ce ma fac?! mos craciun mi-a adus tot felul de chestii dragute, da’ n-a vrut deloc sa-mi aduca si ceva timp😦 . cica sa ma descurc singura. si io nu ma descuuuurc! mai incerc. deoamdata cam astea sunt listele mele si noutatile. o sa scriu si despre 432, pe care l-am vazut candva in decembrie, despre cum s-au comportat librariile berlineze inainte de craciun (mai exact: deschis pana la 4 dimineata – am stat pana la 2🙂 ), despre ceva expozitii, berlineze si ele (am hotarat ca trebuie sa ma stradui sa profit de faptul ca momentan ma aflu intr-un oras atat de viu) si despre cum e cu interzicerea fumatului. parera mea e ca de saptamana asta o sa pot sa mai si postez, asa ca… pe curand!

intre timp, de data asta din cauza teroristei, eu ma duc sa-mi petrec restul noptii cu brumaru si Robinson🙂

Explore posts in the same categories: diverse, shopping

29 comentarii pe “zurü(c)k (shopping lista 4)”

  1. vic Says:

    wilkomen

  2. emma Says:

    lipseste un „c” pentru o fanatica poliglota ,lierata,literalmente,ca tine !

  3. emma Says:

    literata…ahhhh am inghitit din nou ceva? shhhhiiitt!

  4. emma Says:

    ahhhh si nu nimai asta !!! tja ! ce mai face jazz?

  5. luciat Says:

    mie chiar mi-a placut harry potter, primul volum cel putin merita fara discutie.
    lista ta e foarte frumoasa. si despre berlin vreau sa scrii. si despre interzicerea fumatului. si despre expozitii. si despre filme. si despre racealo-gripe nu mai vreau🙂 adica sa nu mai patesti!


  6. […] nu ma mai simt vinovata daca n-apuc decit sa rasfoiesc sau sa incep ceva (ceea ce ii doresc si lui zum ). De-aia, pentru ca prefer sa rasfoiesc unele carti decit sa nu le fi vazut niciodata la fata. E […]

  7. zumcititor Says:

    @ vic: danke sehr!
    @ luciat: o sa scriu, o sa scriu. adica incerc din rasputeri🙂 . cu fumatul e chiar simpatic, adica ar fi daca n-ar fi atat de nasol😦
    @ emma: multumesc, chiar nu observasem ca am papat o litera. motive sunt mai multe. cat despre jazz… cine e jazz?!

  8. emma Says:

    luciat : miauuuuu! imi permiti o intrebare? na hai , fara aprobare ! cine se [sters de zum] de teama ta , ma refer la critica? atat femei cat si barbati, poiiieti, scriiiiitori, artiiiiistiii? mie unnnnna ,…. imi inspiri teama .buuuh! ma ierti.ca-s asa obraznicuta??? si imi ierti ortografia mizerabilistica , fara a ma urechia? te pupic…

  9. zumcititor Says:

    @ emma: te rog, nu vorbim asa. am editat comentariul.

  10. emma Says:

    nu vorbim asa ! ce e aia „am editat”, ma duc la consultatie! te buuub

  11. emma Says:

    oohhh…pentru putin pipi ? naaa? nu mai vin… uricios ce esti!

  12. zumcititor Says:

    @ emma: pai n-a zis nimeni sa nu mai vii. da’ stii, exista pipi si pipi. intelegi ce vreau sa zic, sunt convinsa.

  13. ionuca Says:

    Zuuuuum, sa citesti Harry Potter!! E asa de misto!!! ;;)

    Iar acum citesc Roald Dahl si e simpatic tare. Doar ca e puuutiiiin cam de copii mici. Da’ tot draguta e cartea🙂

    Si daca vrei fantasy bun, treci pe lista si Terry Pratchett ;;)

  14. zumcititor Says:

    @ ionuca: ok, sunt aproape convinsa🙂 . chiar azi merg la librarie si rasfoiesc harry potter (asta daca se opreste ploaia). cred ca o sa mearga de minune in combinatie cu razboi si pace😀 .
    o sa incerc si terry pratchett, desi m-a speriat raftul cu seria discworld. sunt atat de multeeee! imi poti recomanda ceva anume?

  15. luciat Says:

    @ emma – incercai sa spui ceva?

  16. emma Says:

    zum leser? …esti putzin comunista , pentru ca esti cenzurista, tocmai pentru putin pipi.
    iar pe luciat… o deranjeaza data vantul bate de la est la vest , daca ploua de sus in jos , si invers. siiiiiiiiiiii … haiiiii … da-mi sansa sa spun , ca este penibil jenanta in puncto: ortogafie, …si asa mai muuuulte din departe !!! sa ma pupiceshsti in „dorsa”. ma vei „edita ” sau cenzura ! lasa-ma sa te sarut : juda`s kiss ! ciaooooo

    luciiiii: a fost nothing ! nu-ti scoate ghiarele …

  17. emma Says:

    vaaaai…acu` cred ca sunt completamente antipatizata de totalmente blogosfera ! ma duc sa ma arunc in balta! helpppppp

  18. zumcititor Says:

    @ emma: deci n-am inteles nimic. da’ oi fi io defecta.

  19. emma Says:

    yeeeeppp ! dar …acu`cred ca -ca- totus` simpatica !

  20. luciat Says:

    @ emma – nu esti antipatica, stai linistita. ai medici incompetenti, atita tot – da’ nu-i bai daca-ti incurca pastilele, vad ca te distrezi singurica, in felul tau, asa ca nu e nici o problema😀

  21. emma Says:

    luciat: ti-ai spus cineva sa te arunci de la etaj fara parasuta , pentru bine „celui mai iubit dintre pamanteni” ? nu sigur ..!!! ei uite, dovedeste ca cititul este un act umanitar ! na stra-luci-ta” ? pentru „(h)umanism? NU ! nu poti…esti prea comuna , stearsa, in afara de „cuvinte”scrise! vaaaaai ! spune-mi .. pot sa te intreb ceva „foarte personal”? na ia , imi iau acu` oki-ul tau ! pai , luciat : cand ai avut ultimul orgasm natural ( deci, nu artificial?) … a log time a gooooooo? ooops ! ciaooo lovleyyyy ( o fi bine? ) ! mahh, sa nu ma cenzurezi ca te spanzur !

  22. zumcititor Says:

    @ emma: nu, nu te cenzurez. doar te intreb ce cauti aici. te intereseaza ceva din blogul asta in afara de a vorbi aiurea si de a te simti bagata in seama? mi se pare ca nu. si daca nu-ti place luciat sau mai stiu io cine, nu mai citi si citeste ce-ti place. iti urez succes! parerea mea e ca pe aici nu prea mai ai ce cauta.

  23. emma Says:

    oooooppss ! na hai ! s-a supirizat cineva? o vaaai! suntem la „terorism de cititoare” ? s-au de ce „ecsti” atat de „scout” pentru luciat? na hai maaaai ca nu mai vin pe „forumul pseudo-literar” !!! …ah si… diminutivat , da?

  24. luciat Says:

    @ zum – ei poftim, trebuia sa ai si tu parte de nebuni, ca altfel nu se poate🙂

  25. zumcititor Says:

    @ luciat: se pare ca nu. adevaru e ca m-a cam luat prin surprindere🙂

  26. emma Says:

    vuuuau ! amandoua ! atat tot din atat…amar de carti ! ce simplist! doua , intr-una ! la un pret de cartulie ! sa iti scrii singura… doare ? na … a fost cu rishpect intrebat !

  27. ionuca Says:

    @ zum: Paaaaai… mie mi-au placut foarte mult Interesting times, Pyramids si Hogfather. Adica astea mi s-au parut mai funny decat celelalte pe care le-am citit, nu ca acelea nu ar fi fost misto, da’ parca e altceva cand mai si razi de mama focului, nu-i asa?🙂

    Nu stiu cum te descurci cu cartile in format e-book, dar daca vrei, pot sa ti-le trimit pe mail. Daca le preferi in varianta paperback, bravo tie, o sa ai carti misto in biblioteca ;;)

    Si sa nu te sperie numarul mare al cartilor din the Discworld serie, pentru ca nu trebuie sa le iei in ordinea aparitiei sau mai stiu eu ce. Daca e un titlu care iti face cu ochiul, ia-l si citeste-l. Sunt absolut convinsa ca nu o sa te dezamageasca. Scrie prea misto si e prea smart and witty tipu’ ca sa nu-ti placa!

    Doamne, la cata reclama ii fac, ai zice sa sunt platita pentru asta :))

  28. zumcititor Says:

    @ ionuca: ahaaa, le-am pus pe lista. drept sa spun, nici eu nu stiu cum ma descurc cu e-books🙂 . tot ce stiu este ca prefer cartea clasica fiindca monitorul ma oboseste. dar cu reader si alte de-astea n-am incercat niciodata, nici nu stiu cum arata chestiunea respectiva. asa ca… mda, e cam clar cum ma descurc cu e-book-urile😀

    cred ca daca te plateau nu puneai atat de mult suflet😀 . cert e ca entuziasmul tau e molipsitor, asa ca o sa incerc. nu imediat, dar cat de curand posibil.

  29. luciat Says:

    am citit si eu un pratchett, chiar primul din discworld, si da, e destept. mi-a placut


Lasă un răspuns

