post foarte scurt cu linkuri

am descoperit, tot umbland pe net, un blog ce pare interesant dar imi e foarte greu sa il citesc – biblioteca de poezie. mai are cineva probleme cu el (m-am gandit ca o fi din cauza browserului meu)?

am mai citit si un articol din new york times despre noul val al filmului romanesc. aruncati o privire aici, in caz ca nu il stiti deja.

e tare nasol sa nu scrii despre o carte la putin timp dupa ce ai citit-o. ma stradui acum sa spun cate ceva despre Tineretile lui Daniel Abagiu, dar e tare greu dupa mai bine de o luna. of, sper sa iasa ceva pana la urma, fiindca mi-a placut cartea si ar fi pacat sa o fac harcea-parcea aici.

Explore posts in the same categories: linkuri

2 comentarii pe “post foarte scurt cu linkuri”

  1. luciat Says:

    in IE se vede bine, in mozilla nu. cred ca la asta se spune ca „e optimizat” pt IE – da’ nu sint sigura

  2. zumcititor Says:

    of, asta chiar e o belea… pacat. multumesc de raspuns si poate cine stie, s-or razgandi autorii si or face blogul si pentru ai de nu folosesc IE🙂


Lasă un răspuns

