promit…

ca pana la 1 mai nu mai cumpar mai mult de o carte pe luna! sau macar promit sa incerc. e infiorator ce se intampla, am teancuri peste teancuri de carti necitite si timp sa le citesc ioc. si in loc sa pun mana pe ele si sa rezolv problema, nu fac decat sa adaug alte carti peste. pana s-or darama teancurile si m-or sufoca in timp ce dorm, suparate ca le-am luat pe post de mobila. of. e drept, sufar de mania asta care ma impiedica sa ies dintr-o librarie cu mana goala. in plus, trebuie sa intru in librarii, nu pot sa trec fluierand pe langa ele. si sunt atat de multe aici ca e greu sa le eviti. un dezastru. ca sa nu mai zic ca daca vine mail de la amazon cu cine stie ce lista de reduceri… ahhhhhh!

hotararea asta eroica a mea a fost declansata de faptul ca tocmai am primit niste carti din romania. multe. adica… multe! si am realizat ca sunt pe cale sa devin un monstru al cartilor si ca nu se mai poate. asa ca gata, o sa pun pana duminica o lista cu noi achizitii si apoi s-a zis. pana la 1 mai zero. ze ro! si daca o sa fie greu, imprumut de la biblioteca🙂 . am gasit 4 volume de mircea ivanescu la biblioteca de stat din berlin si abia astept sa le citesc.

exceptia (trebuia sa existe, nu?) ar fi cartile de la editura vinea si Chelbasan-ul. daca se iveste cumva ocazia sa le iau, dau naibii promisiunea😀

si ca sa nu fi scris degeaba, sa pun macar un link. nu suna rau, sunt nitel curioasa (dar nu ma tenteaza, nu!)

Explore posts in the same categories: diverse

14 comentarii pe “promit…”

  1. luciat Says:

    :)))))))))))))))
    spor!

  2. zumcititor Says:

    :(((((((((((((((((( merci…
    da’ o sa mearga🙂 (cat optimism si pe mine!)

  3. puck Says:

    :)))))
    hi, my name is puck. and i´m a bookaholic.

    bine ai venit in club. eu nu am mai cumparat o carte din noiembrie. pana luni cand am vazut un tip la tv care scrisese o carte si … i had to have it.

    in rest, muntele de carti isi pastreaza aceeasi inaltime, spre disperarea sau bucuria mea.

  4. zumcititor Says:

    @ puck: sa stii ca eu nu pot sa zic asta. deci chiar sunt, vai de mine! primul pas e sa zic, nu? hi, my name is… nuuu🙂
    ahaa, mi-am amintit: si tu esti cu tentatiile. am vazut la tine pe blog mai demult Terry Pratchett – The Unadulterated Cat. era o poza, da’ mi-a ramas in cap si ieri am vazut-o, am rasfoit-o si acu’ nu stiu cum sa fac sa n-o cumpar😀

  5. puck Says:

    cartea aia e bestiala. am ras cu lacrimi numai rasfoind-o.

  6. ionuca Says:

    he he he! Iti tin pumnii. Sper sa reusesti. Vezi ca o sa fie greu😉

  7. dargos c Says:

    Cumparatul cartilor e un drog, asa ca iti doresc sa nu reusesti🙂

  8. zumcititor Says:

    @ puck: da, am observat🙂 . probabil va fi o ultima achizitie inainte de perioada de abtineri.

    @ ionuca: stiu ca o sa fie greu. dar nu imi propun sa nu mai iau carti deloc, doar una pe luna (cu exceptiile mentionate). trebuie sa reusesc!😀

    @ dragos c: hehe, drog, e drept. da’ un drog care in curand ma da afara din casa🙂 . si nici macar nu-s citite!

  9. puck Says:

    sa stii ca nu am facut aluzie la blogul bookaholics. chiar sunt cititoare si cumparatoare de carti compulsiva. noroc ca in perioada asta nu mi-am permis, altfel…:D

  10. zumcititor Says:

    @ puck: pai stiu, nici nu m-am gandit la bookaholics (care oricum ar fi fost ok), m-am gandit la ce te-ai gandit probabil si tu. adica tot felul de nu stiu ce anonimi🙂 . hi, i’m zum and i’m a(n)… nu?
    iar problema mea e ca in ultima vreme am ajuns mai mult cumparatoare compulsiva decat cititoare, fiindca nu-mi ia prea mult timp sa cumpar o carte si nici cine stie ce energie si cum reduceri peste reduceri sunt mai mereu, nu sunt necesare nici mari resurse financiare. cand vine insa vorba sa si citesc, trebuie timp. iar din ala, din pacate, nu prea am😦 . asa ca o sa incerc sa stapanesc impulsul de a cumpara pana reusesc sa si citesc intr-un ritm macar asemanator. ei si m-am ganit eu ca pana pe la inceputul lui mai as putea sa dau gata o buna bucata din muntele meu de carti si atunci n-o sa-mi mai fac atatea mustrari ca ma reped sa golesc rafturile librariilor😀

  11. zumcititor Says:

    @ puck: ah, si parca asta era primul pas, sa poti sa spui care-i problema. adica sa pot si eu sa zic ca i’m a bookaholic. na ca am zis-o!

  12. puck Says:

    hi, zumcititoareo:)


  13. […] incolo, sa mai prind curaj si poate sa mai si citesc cateva . de cumparat nu mai cumpar, ca doar am promis. e bine ca inca mai sosesc din alea comandate mai demult. si s-a gasit si cineva binevoitor acasa […]


  14. […] sa stiti ca n-am fost cuminte si am cumparat in continuare carti. nu atat de multe ca inainte de promisiune, dar destule. o sa intocmesc niste liste, da’ cred ca nu doar una ca sigur citeste cine nu […]


Lasă un răspuns

