nota

polirom a reeditat Viata si faptele lui Ilie Cazane, primul roman al lui Razvan Radulescu. intru eu azi pe site la ei cu gandul ca poate o cumpar. si ce vad?! carte epuizata😦 . ma bucur pentru Razvan Radulescu dar asa de rau imi pare pentru mine…😦

dar parca nu-mi vine sa cred. de-abia a aparut, e la noutati! si cica nu citeste lumea.

Explore posts in the same categories: diverse, rr

10 comentarii pe “nota”

  1. luciat Says:

    ceeeee????
    au! si eu nici azi n-am ajuns la librarie😦

  2. zumcititor Says:

    daaa. probabil ca in librarii o mai fi inca. sau ma rog, s-o mai gasi pe undeva. eu am incercat doar la polirom, ca de acolo imi place sa cumpar. si uite ce belea😦

  3. dragos c Says:

    Linistiti-va ca doar nu e Codul lu DaVinci… Eu chiar acum o citesc, de la Carturesti.

  4. lilanda Says:

    Huh…is in urma rau!! Acu’ googalii si ma lamurii cine-i Razvan Radulescu…insa tot nu stiu cine-i Ilie Cazane?? Si de ce s-a epuizat asa repede stocu’??🙂

  5. zumcititor Says:

    @ lilanda: nu stiu nici io de ce s-a epuizat asa repede stocu. o fi intervenit marele monstrulet🙂 . tu n-ai citit Teodosie cel Mic? trebuie ne a pa rat s-o citesti! si eu care tot n-am scris despre Teodosie nici pana la ora asta… uf! tre’ sa ma grabesc.

  6. dragos c Says:

    Am postat si eu ceva despre Cazane…

  7. lilanda Says:

    @zum, n-am citit…se vede, nu??🙂 Da’ promit sa recuperez!!

  8. luciat Says:

    @ lilanda – si eu zic sa-l citesti! mi-a placut de-am murit🙂
    sper sa nu se supere zum, da’ uite ce-am scris eu despre Teodosie:
    http://www.terorista.ro/www/2006/12/20/cumpar-tricou-cu-somnul-protector-in-acvariu-de-lupta/

  9. zumcititor Says:

    @ luciat: ei na, de ce sa ma supar? io vreau sa scriu despre teodosie si vreau sa adun cam tot ce gasesc ca au scris altii despre. critici si bloggeri. evident ca esti pe lista, asa ca o sa mai pun si io linku’🙂

  10. lilanda Says:

    m-ati lamurit!🙂 Am comandat-o!! Disparitia lui Ilie Cazan cred ca are legatura cu Tirgul de carte de la Iasi, unde va avea loc lansare-i!


Lasă un răspuns

