iar…

scriu despre nimicuri. nu reusesc sa ma adun deloc. m-am apucat de o insemnare despre Teodosie cel Mic de vreo 2-3 zile si nu reusesc s-o duc la bun sfarsit. am tot frecat internetu’ incercand sa gasesc tot ce se poate gasi despre Teodosie si autorul lui. am gasit, am citit, am inceput sa incropesc si eu ceva, sa pun linkuri si… am obosit. si am tot obosit de vreo cateva ori. sper ca de acum sa fie gata repejor si sa nu ma prinda o noua saptamana cu insemnarea la drafturi. e enervant, da’ e si placut sa nu ai timp de nimic😀 . ma plang tot timpul ca citesc doar in metrou plus foarte putin seara, in pat. pe de alta parte cred ca e buna combinatia de chef de citit cu timp putin (as explica, da’ n-am timp acum🙂 ). desi cand dau peste carti ca Teodosie dupa cateva zile incep sa umblu impleticit fiindca tai din orele de somn.

vad ca s-a intors Ilie Cazane. l-am comandat imediat, cine stie cat de repede dispare iar. apropo, nu merge deloc treaba cu abtinerea de la cumparat carti. e drept, am redus drastic, dar tot cumpar ca nehalita. si mi-am si umplut biroul de liste. ma trezesc uneori gandindu-ma la cartile pe care ar trebui sa le citesc, la toate lacunele pe care le am, la faptul ca ar trebui sa citesc mai multa critica, la cartile pe care vreau sa le recitesc, la cartile pe care n-o sa ajung sa le citesc niciodata desi as vrea, la cele pe care n-o sa le inteleg niciodata si la tot felul de astfel de chestiuni. ei, rezultatul gandurilor astora, cel imediat, e ca ma apuc sa fac o lista cu toate cartile din cine stie ce categorie. si, eventual, in urma unui gand de genul „ah, pe asta n-o am si cine stie cand ajung la biblioteca s-o imprumut asa ca ar fi mai bine s-o cumpar”, evident – cumpar.

acum cateva luni (of, da) am citit Cat on a Hot Tin Roof a lui Tennessee Williams. n-am scris nimic despre ea. ideea era (si inca e) ca o sa emit niste impresii despre Tennessee cand o sa citesc si restul cartii care contine respectiva piesa, plus inca una (adica inca o carte) aflata in teancul de langa pat. numai ca citesc asa, uneori, cand nu pot nimic altceva. deci nu am terminat. am citit Cat… fiindca imi luasem bilet la teatru si am vrut sa am textul proaspat si clar in cap. teatrul a fost un dezastru (niste actori infioratooori, nu ma mai duc in viata mea, astept sa invat germana si dupa aia ma duc la teatrele nemtilor; asta de care zic a fost in engleza), piesa insa mi-a placut. personaje bolnave cu trupu’ sau cu sufletu’, cu orientari sexuale incerte, lupte pentru mosteniri, barfe, secrete, furtuni de vara si zapuseala. misto. plus doua variante ale ultimului act si parerile lui Tennessee despre cum si daca regizorul poate sa influenteze dramaturgul. sigur revin cu asta dupa ce citesc si restul, dar pana atunci mai sunt multe care stau la rand.

Explore posts in the same categories: diverse, teatru

4 comentarii pe “iar…”

  1. isuciu Says:

    Cred ca ai cateva dezamagiri/regrete nejustificate. De ce sa existe carti la care sa nu ajungi niciodata ? Esti prea mica de inaltime si nu ajungi la raft ? Este ca si cum ai spune ca sunt autobuze pe care nu le vei prinde niciodata, oricat ai alerga dupa ele. Bun. Altceva . De unde stii ca ai lacune ? Eu nu cred, chiar daca n-ai citit toate cartile din listele tale . Ai timp in fata ta. Ce, s-a terminat timpul din lume ?

  2. zumcititor Says:

    @ isuciu: sigur ca da, ai dreptate (desi nu prea inteleg aia cu autobuzele, chiar sunt autobuze pe care nu le prinzi niciodata; caz in care il iei pe urmatorul). eu sunt specializata in a-mi face griji si a avea regrete🙂 . lacune am si stii tu cum e treaba aia, cu cat inveti mai mult, cu atat (ti se pare ca) stii mai putin. si evident ca or sa fie si carti pe care n-o sa le citesc niciodata. nu s-a terminat timpul, da’ la un moment dat se termina. pe cand cartile…😀

  3. candid Says:

    De ce nu mai bagi pe foc?

  4. zumcititor Says:

    @ candid: n-am lemne, n-am soba, n-am foc. revin, sa treaca vijelia si sunt imediat inapoi🙂


Lasă un răspuns

