lemne pe foc (plus shopping lista 5)

m-a intrebat cineva ieri de ce nu mai bag pe foc. nu vreau sa incep acum sa ma plang ca n-am timp, ca fac fel de fel de lucruri si neglijez blogul si tot asa, m-am plans destul pana acum. treaba e ca nu numai timpul imi lipseste, ci si dispozitia. de citit, citesc. si carti si ce scriu altii pe bloguri sau prin reviste. mai si scriu din cand in cand, Teodosie se face mare si o sa fie si postat. dar intre tot felul de lucruri, musafiri, deplasari, lectii de germana, greve la transportul public (e ingrozitooor!), redecorari de apartament, programari la dentist si vizite prin muzee, mi-e greu sa ma adun si sa postez mai des. treaba nasoala de altfel, fiindca dupa cateva zile din astea seci ma uit si eu la blogul meu parasit si ma apuca tristetile😦 . pe de alta parte, ma gandesc ca daca tot scriu asa in fiecare zi despre nimicuri, blogul asta facut pentru carti o sa se transforme in cu totul altceva. si n-as vrea asta. asa ca o sa incerc sa recuperez timpul pierdut postand mai mult dupa ce trece perioada critica🙂 . pana atunci…

ah, da, sa stiti ca n-am fost cuminte si am cumparat in continuare carti. nu atat de multe ca inainte de promisiune, dar destule. o sa intocmesc niste liste, da’ cred ca nu doar una ca sigur citeste cine nu trebuie si ma trimite la control pe motiv de manii. cea mai recenta achizitie – Harold Bloom. mi-am luat Canonul si How To Read And Why, care pare foarte misto din cate am vazut eu aseara.

o discutie dintre bloggari mi-a amintit de domnisoara Smilla si zapada ei. si de existenta a doua variante in engleza, cu doua titluri diferite. aici o poveste despre cele doua Smilla. eu am editia americaneasca si imi place mai mult titlul britanic🙂 . a, si mai am o problema: Dictionarul Khazar al lui Pavic are doua versiuni si el – male si female. eu am female, diferenta e intr-un paragraf, nu stiu care si nu stiu ce pierd. stie cineva?

cam atat. trecu’ si martisorul, veni primavara (desi la mine aici e frigul de pe lume😦 ), incepe targul de carte de la Leipzig (la care nu merg fiindca ce ma intereseaza e in timpul saptamanii si nu-s prin zona), Filip si Matei Florian vin la o lectura berlineza imediat dupa targul din Leipzig (la asta ma duc – detalii aici si aici), iar eu am fost la muzeu unde am vazut-o pe Kaliopi. da, da, era ea deghizata in soim da’ se vedea claaar ca e Kaliopi🙂

Explore posts in the same categories: diverse, rasfoieli, shopping

5 comentarii pe “lemne pe foc (plus shopping lista 5)”

  1. ioana Says:

    sint scumpi dentistii in germania? (iarta-ma ca te intreb asa ceva in acest context „livresc”, dar sint foarte curioasa, o sa-ti spun si de ce:) )

  2. zumcititor Says:

    haha, da, cred ca sunt destul de scumpi. de fapt, daca ai asigurare medicala sunt foarte multe chestii acoperite si nu trebuie sa platesti nimic (controlul, extractiile, radiografiile, tot felul de tratamente, plombe de un anumit tip). daca vrei insa plombe de culoarea dintelui trebuie sa platesti in plus. si curatatul costa foarte mult. eu compar cu romania si stiu doar ce am experimentat eu.

  3. luciat Says:

    ce mai faci? cum o mai duci?🙂

  4. zumcititor Says:

    @ luciat: sunt bine, da’ am fost foarte ocupata si mai mult pe drumuri😦 . postez saptamana asta despre teodosie si despre un oras destul de urat din care tocmai m-am intors😀 . multzumesc de intrebare🙂

  5. emma Says:

    zum… cum e vremea pe la voi in L. /B. uost/w. ? si da ! …incep sa intru in criza . sunt o fidelia lectrice.


Lasă un răspuns

