apdeit 2

nu se mai poate, trebuie sa las si eu o urma pe aici. mi-e groaza cand vad de cand n-am mai postat si ma amarasc uitandu-ma la drafturile care asteapta. nu pot, asta e. sunt intr-o perioada nasoala si nu ma pot aduna deloc, abia scriu si abia citesc. acu’ am tot stat cu laptopu’ in brate, am citit pe la altii, am incercat sa citesc si ceva pe hartie, da’ nu merge deloc. m-am hotarat sa postez ceva scurt, nu de alta dar plang de mila blogului meu vazundu-l asa trist si parasit. am o leapsa de onorat (si e prima mea leapsa. asa ma oftic ca nu reusesc sa pun gandurile astea cap la cap!), am de povestit despre carti, am noutati de relatat, da’ nimic nu merge. sper sa reusesc sa trec de pasele proaste cat de curand si sa-mi spun povestile.

Explore posts in the same categories: diverse

8 comentarii pe “apdeit 2”

  1. luciat Says:

    hai ca vine primavara, se face frumos afara, cer senin, cald, pasarele ciripesc de zor, lasa, ca trec pasele proaste – tin pumnii!

  2. zumcititor Says:

    @ luciat: care primavara, ca la mine aici e frig si se anunta ninsori, nu pasarele😦 . si mi s-a stricat masina de spalat, am probleme cu dusul, am… da ce n-am! si asteapta si orasul ala🙂

  3. white noise Says:

    io nu prea stiu ce sa zic… decat ca sper sa treci cat mai repede peste perioada asta nasola.
    las’ ca vine ea primavara pana la urma🙂

  4. zumcititor Says:

    @ white noise: mersi de incurajari. se termina ea perioada nasoala, nu-mi fac griji. insa primavara nu-s asa de sigura ca vine🙂

  5. lilanda Says:

    vine, vine primavara si prin Nord – zisersa meteorologii🙂 Take your time, nu-ti fa griji, o sa simti cind tre’ sa scrii. Io acu’ is intr-o situatie si mai aiurea: nici macar n-am timp de citit. Asta e chiar trist!!😦

  6. Cinabru Says:

    O sa treci. Trebuie sa treci. Pentru ca si noi vrem sa te citim. Te astept si iti tin pumnii. Io, Cinabru, alaturi de pavianul cinocefal si Ego Ego.

  7. isuciu Says:

    Ai atatea povesti si nu ne spui niciuna ?! De ce esti rea ?

  8. zumcititor Says:

    multumesc tuturor pentru incurajari. si cum lucrurile se mai potolesc pe aici pe la mine, cred ca in curand o sa pot scrie iar. da’ nu mai promit nimic ca am tot promis si nimic🙂


Lasă un răspuns

