Lista de cumparaturi (shopping lista 6)

Am o ditamai lista, am fost acasa cateva zile, au mai fost pe la mine diverse persoane care au fost somate sa aduca si carti – altfel nu primeau cazare, m-am plimbat prin diverse locuri si am gasit multe, multe reduceri (carti intre 1 si 5 euro, la targuri de vechituri, prin anticariate sau pe strada, la tarabe). Asadar:

Karl Popper – The Logic of Scientific Discovery
Terry Pratchett – The Unadulterated Cat
Roald Dahl – Matilda & The Witches
Neil Gaiman – Stardust
Jasper Fforde – The Eyre Affair
Janice Galloway – The Trick is to Keep Breathing
Livia Rosca – Ruj pe icoane
Miruna Vlada – Pauza dintre vene

Douglas Coupland – Generation X. Tales for an accelerated Culture
Kurt Vonnegut – Player Piano
Nick Hornby – High Fidelity
Junot Diaz – Drown
Clarissa Pinkola Estes – Women Who Run With the Wolves: Myths and Stories of the Wild Woman Archetype
The Diary of Virginia Woolf: Volume One, 1915-1919
Aglaja Veteranyi – Raftul cu ultimele suflari & Vom geraeumten Meer, den gemieteten Socken und Frau Butter (ambele in germana🙂 )
Sandor Marai – Embers
Richard Yates – Revolutionary Road
Jean Echenoz – Je m’en vais
Michel Faber – Under the skin
Harold Bloom – How to Read and Why
Peter Hoeg – Smilla’s Sense of Snow
Milorad Pavic – Dictionary of the Khazars (F)
Juan Rulfo – Pedro Paramo
Juan Rulfo – The Burning Plain
D. M. Thomas – The White Hotel
J. Kerry Grant – A Companion to the Crying of Lot 39🙂
Mircea Ivanescu – Poeme alese
Al. Cistelecan – Mircea Ivanescu (monografie)
Veronica A. Cara – Petrecere cu mama
Jose Saramago – Eseu despre orbire
Danilo Kis – Enciclopedia mortilor

Multe. Da’ de cand n-am mai scris… Sper ca am facut o lista completa. Cum intre timp am primit si am citit si Ilie Cazane (dar asta era deja pe pagina speciala a cartilor dorite), o sa urmeze postarile despre Razvan Radulescu (nu stiu de unde sa imi iau curaj sa scriu despre poezie🙂 ).

Explore posts in the same categories: shopping

10 comentarii pe “Lista de cumparaturi (shopping lista 6)”

  1. ionuca Says:

    OMG, ce carti misto ti-ai luat!

    Deci astept cu nerabdare sa ne spui cum ti s-au parut urmatoarele *mai ales*: The unadulterated cat, The Eyre Affair, High Fidelity si Eseu despre orbire ;;)

    Sunt asa de incantata, de parca mi l-ar fi dat cineva cadou :))

  2. isuciu Says:

    Te invidiez ! Nu am decat trei din cartile din lista ta ! Sub piele, Eseu despre orbire si pe noptiera (!) sta Enciclopedia mortilor! A, am si Ilie Cazane despre care abia astept sa vad ce scrii !

  3. zumcititor Says:

    @ ionuca: pai sa stii ca despre The Eyre Affair de la tine am auzit🙂

    @ isuciu: nu sunt de invidiat, fiindca e innebunitor sa te invarti printre o groaza de carti faine si sa nu ai timp sa le citesti. eu ard de nerabdare sa le citesc si nu am tiiiimp! uf. si eu de-abia astept sa vad ce-o sa scriu despre Ilie Cazane (asa cum inca astept sa vad ce o sa scriu despre Teodosie cel Mic). da’ sa stii ca mi-a placut.

  4. ameer Says:

    ioooi, faine carti😀 Si multe tare; cum zicea si ionuca, te invidiez – ca io apuc sa’mi iau numa’ cate doua-trei odata…😉
    Aaa…pentru Revolutionary Road se face si film acu’ – cu Kate Winslet si diCaprio :-S Si astept si io parerile despre Saramago, ptr mine Eseu despre orbire in „my all time favorite books” list😀

  5. zum Says:

    @ ameer: hai ca nu-s asa multe… n-am mai scris din iarna despre ce mi-am cumparat. si eu imi iau cate doua-trei odata, sa stii. doua azi, inca doua maine si tot asa🙂 si e drept, am noroc ca pot gasi carti la preturi foarte bune.
    chiar se face film dupa Revolutionary Road? hm. eu mor de curiozitate, ca am citit o gramada despre ea. sa vedem cand ii vine randul.

  6. george Says:

    clarrisa pinkola estes – femeia care alearga…ce editura este cea in lb.romana( sau echivalentul in lb.engleza) ?…vreau si eu sa cumpar cartea cu disperare!
    mersi mult anticipat pt raspuns

  7. Mihai Says:

    Mai tii minte de unde ai cumparat cartea de Clarrisa Pinkola Estes ? Poate fac o vizita sa vorbesc daca se mai poate gasii vreuna.

  8. zum Says:

    @ Mihai: incep sa ma minunez, foarte multa lume ma intreaba despre cartea asta. vezi raspunsul de mai sus, am cumparat-o de pe amazon.de, gasesti link fix deasupra comentariului tau.

    totusi, de ce se intereseaza atat de multa lume de Clarissa Pinkola Estes? ca eu am ajuns s-o iau din intamplare.

  9. Mihai Says:

    Scuze, am avut impresia ca de aici ai cumparat cartea. Pentru mine este o combinatie perfecta in cartea asta, mituri, povesti si o analiza, cred eu ca destul de interesanta privind femeia. Am citit niste fragmente si mi s-a parut foarte interesanta. Si mai am si o pasiune pentru lupi, dar asta nu tine neaparat de carte.


Lasă un răspuns

