Încercare (plus shopping lista 7)

O să încerc să scriu românește, sper că nu vedeți cu pătrățele și alte trăznăi. Dar vai, ce greu e.

Ca să nu fie un post doar despre ă, â, î, ș și ț (hai că am reușit), mai am de adăugat la shopping: The Best of Sherlock Holmes, luată duminică de la târg. Nu am citit niciodată, sper că e suportabil🙂

E cumplit să pui căciulițe și codițe!

Explore posts in the same categories: diverse, shopping

7 comentarii pe “Încercare (plus shopping lista 7)”

  1. isuciu Says:

    Nu se vede „ţ” şi „ş”. Zum, tu nu foloseşti Word-ul la scrisul pe calcutor ?

  2. turnavitu Says:

    Na, c-am gresit ! Calculator am vrut sa zic !

  3. luciat Says:

    sfatul meu: renunta! intotdeauna o sa fie oameni care nu vad diacriticele ca au programe diferite. fara diacritice e sfint si safe pt toti cei care te viziteaza. dar faci cum vrei, normal. se vede cu patratele, sa stii🙂

  4. zumcititor Says:

    @ isuciu: nu, nu folosesc word-ul.
    @ luciat: ai dreptate. si apoi, cand am incercat sa scriu asa m-am enervat cumplit🙂
    deci renunt. si io care eram incantata ca am diacritice…

  5. white noise Says:

    mie mi s-ar parea normal sa scrii cu diacritice. francezii/ungurii/spaniolii/cehii etc nici n-ar concepe sa nu scrie cu toate punctisoarele, accentele, tildele si tot ce au.
    sunt destui cei care stau in Canada, SUA, Franta si scriu cu diacritice, ca le-a pus Bill pe toate.

  6. luciat Says:

    @ white noise – ar fi frumos, de acord. dar mi se pare sigur fara diacritice si problematic cu diacritice. asta-i tot

  7. zumcititor Says:

    @ white noise: eu am probleme cand citesc unele site-uri care folosesc diacritice. din diverse motive nu folosesc sistemul lui bill. asta nu inseamna ca nu pot sa scriu cum trebuie, dar e mai complicat si poate nu e cazul sa ma complic. m-am dus la alt calculator si mi-am vazut insemnarea asta si am zis ca nu, mai bine nu🙂


Lasă un răspuns

