Sa va spun ce mai citesc…

Mai intai, Moartea pinguinului (Andrei Kurkov), tare simpatica. Sa vedem pana la sfarsit. Apoi cartea Marthei Robert despre originile romanului, pentru care ii multumesc luciatei – fara ea n-as fi auzit de cartea asta. Il mai frunzaresc pe Harold Bloom (How to Read and Why si Canonul) si mi-am propus sa citesc un Vonnegut pe luna timp de vreo 4 luni (poate mai mult, deocamdata nu am decat 4 carti🙂 ). Prima a fost Abatorul cinci (or sa vina si impresiile).

Cu poezia stau bine, citesc de zor, scriu pentru blog, pun aici cand termin (ca trebuie sa citesc mai intai toata cartea, apoi paginile care mi-au placut, apoi mai restrang recitirea la cateva poezii sau cateva versuri, mai frunzaresc o data, mai cuget, abia apoi postez – cam asa functionez eu🙂 ). Cartea despre & de poezie a Simonei Popescu e probabil urmatoarea ce va fi postata, da’ ezit inca. E foarte densa, e de citit si recitit chit ca esti amator de poezie, chit ca nu. Pe mine m-a ametit si mi-a dat de citit o groaza, e o intreaga biblioteca inchisa acolo.

M-am bucurat la pdf-ul numarului 13 din Noua Literatura, am mai citit dosarul asta din Dilema veche, despre Cum citeam in comunism (si mi-am adus aminte ca inca n-am terminat de scris despre cartile copilariei, poveste inceputa cam demult).

O sa fac un reading-in-progress cu Her Husband a Dianei Middlebrook (biografie a lui Ted Hughes). Merge greu, dar e vina mea nu a cartii. Poate daca ma apuc sa mai postez din cand in cand ce aflu de acolo o sa mearga mai usor (iar multumiri luciatei pentru ideea buna).

In rest… mi-am mai luat cateva carti, dar o sa postez mai incolo listele de cumparaturi. Acum mi-e foame si ma duc sa mananc o friptura.

Explore posts in the same categories: diverse, linkuri

6 comentarii pe “Sa va spun ce mai citesc…”

  1. luciat Says:

    pofta buna, sa prinzi puteri!🙂

  2. zum Says:

    multumesc frumos, da’ de unde puteri?! ca pe mine dupa ce mananc ma apuca in cel mai bun caz o lene strasnica (daca nu e somn nimicitor. si protector, evident)🙂

  3. Miruna Vlada Says:

    astept sa-ti spui opiniile si dspre Pauza dintre vene cand ai timp. ai spus ca nu ti-a placut si ma interesa sa spui de ce. la Livia Rosca ai fost f explicita in anumite observatii. as fi curioasa sa le aplici si asupra Pauzei.

  4. turnavitu Says:

    ai terminat friptura aia ?

  5. zum Says:

    @ turnavitu:😀
    da, incerc sa imi fac timp sa postez. stii, la mine e mai greu un pic😦

  6. zum Says:

    @ Miruna Vlada: sigur, intre timp am mai citit-o o data. dar e mai greu cu Pauza dintre vene, fiindca nu mi-e totul asa clar cum a fost cu Ruj pe icoane, sunt poeme care imi plac si altele care nu. e usor sa zic de ce nu, e mai greu cu celelalte🙂


Lasă un răspuns

