Poza (shopping lista 8)

Cu Double Game, dupa cum am promis. Pe coperta e Sophie Calle deghizata in Brigitte Bardot in timpul zilei traita sub semnul literei B (Big Blonde BB).

Sunt foarte suparata ca deja mi s-au desprins doua pagini din carte. Ma enerevaza cand se intampla asta la carti din astea obiect frumos. La fel am patit si la Cartea cu bunici. Daca tot sunt frumoase si scumpe de ce naiba nu le-or lega mai bine, ca parca numai cu astea patesc asa! Alea ieftine si uratele rezista glorios la orice chinuri😦 . Pe de alta parte ma incurajez zicandu-mi ca am o carte personalizata (Doamne fereste ce-am ajuns!)

Si cu ocazia asta, shopping list:

Paul Auster – Leviathan
Jean-Philippe Toussaint – La salle de bain, Faire l’amour & Fuir
Annie Ernaux – Passion simple
Michel Tournier – Le roi des aulnes
Benoit Duteurtre – La petite fille et la cigarette
Benoite Groult – Les vaisseaux du coeur
Raymond Carver – What We Talk About When We Talk About Love

Frantuzismele sunt primite cadou, deci nu m-am destrabalat chiar asa tare🙂 . Mai am ceva pachete de la Polirom pe drum, dar toate la timpul lor.

Explore posts in the same categories: diverse, shopping

2 comentarii pe “Poza (shopping lista 8)”

  1. fatalelady Says:

    de unde ai cumparat cartea?
    ce editura este multumesc anticipat

  2. zum Says:

    @ fatalelady: de la o librarie din Berlin, dar se gaseste si pe amazon. editura este Distributed Art Pub.


Lasă un răspuns

