Pericol mare plus vacanta

Blogul lui luciat e in pericol! Daca vreti sa-i cititi in continuare parerile despre carti si daca vreti sa-i dati si ei sansa sa citeasca in continuare (carti, evident), poate faceti ceva cu treaba asta🙂 (bun, deci e vorba despre niste pisici mici, mici, mititei de tot si in numar de 7 care cauta o Alba-ca-Zapada. Din pacate, tot ce pot eu sa fac e sa scriu aici si sa dau cateva mailuri, ceea ce am si facut).

Acu’ vad ca iar ma nimeresc in vacanta in acelasi timp cu luciat. Ce chestie. Da, plec. Sambata, pentru doua saptamani, acasa in Romania. O sa ma preumblu prin cateva orase, Bucuresti si Cluj fiind insa alea in care o sa stau cel mai mult (n-am prea fost la Cluj pana acum, ce sa fac / vad mai intai acolo, aveti vreo sugestie?)

Am ramas datoare cu multe carti citite si nepovestite. Daca apuc in seara asta sa scriu ceva, o sa scriu. Daca nu, cand vin. Pentru ca acasa am de gand sa citesc cartile de acasa. Nu iau cu mine nici Exuvii, pe care o citesc acum cu mari delicii dar de care o sa ma despart o vreme. Nu de alta, dar ma asteapta acolo niste pachete continand cartile comandate mai demult si in plus as vrea sa recitesc Facla in ureche a lui Canetti. Mi s-a pus pata fiindca am citit la un moment dat ceva la luciat despre nevasta lui Canetti si am constat ca eu stiam cate ceva despre ea din cartea asta. Da’ am uitat. Si e de altfel singurul Canetti pe care l-am citit, vreau Orbirea dar o vreau in romana si n-o am.

Asta ar fi, rapid asa. O sa vin de acasa cu ceva carti, evident🙂 . Mai am si acum un tencusor nou, da’ nu stiu cand apuc sa mai postez un shopping list. Poate dupa ce le citesc😀 . Pana una-alta, cititi in The Guardian despre cronica de carte: „Reviews of book don’t interest me, in the same way that simply reading the plot of a novel on Wikipedia doesn’t […] Reading is a personal act. It’s rare for friends to share the same bag of favourite authors; and, indeed, it would be depressing if they did so. Part of loving books is wandering shops or libraries, reading the anecdotes of other writers on books that changed their world, stalking the bookshelves of friends when they’re looking the other way, and finally coming back home, opening the book and finding it a piece of trash. Or, as the case may be, a treasure.”😀

Gata. Poate mai scriu si de acasa, dar sigur nu saptamana viitoare.

Explore posts in the same categories: diverse

3 comentarii pe “Pericol mare plus vacanta”

  1. white noise Says:

    vacanta placuta! si sa-ti cumperi carti frumoase de pe-aici🙂

  2. zum Says:

    @ white noise: multumesc. oh, am uitat sa-ti multumesc pentru sugestia cu mariana marin, cred ca pe blog la luciat mi-ai facut-o. e pe lista mea demult, mai ramane s-o si gasesc (zestrea de aur)

  3. capricornk13 Says:

    @zum: inseamna ca esti deja in vacanta in romania, eu de-abia m-am intors de acolo; si plec la Kiev in seara asta, ca sa ma intorc maine sa vad marele meci:)
    nici eu nu vazusem Clujul pana acum trei ani si am ramas extraordinar de impresionata de el; mi se parea ca arata cam ca viena! nu pot decat sa te sfatuiesc sa te plimbi pe strazile din centru, trebuie simtita atmosfera; daca vrei si distractie neculturala, clujul are niste cluburi foarte misto, toate cam inaceeasi zona; diesel arata senzational ca design


Lasă un răspuns

