Chestii tehnice

Deci habar n-am ce e Technorati, da’ am ajuns pe acolo si am vazut ca pot sa imi „claim” blogul ca sa fie clar ca-i al meu. Hm. Nu prea inteleg ce e asta, da’ am zis ia sa incerc. Si se pare ca am doua variante: ori le dau lor user si parola de pe wordpress, ori pun un link in postul asta. Cum eu ma dau 10 pasi inapoi de fiecare data cand mi se cer parole si altele asemenea, am zis sa pun link. Zic ei ca se poate si sterge dupa aia, poate o sa-l sterg dar deocamadata sa punem linkul: <a href=”http://technorati.com/claim/5qyrsijgxd&#8221; rel=”me”>Technorati Profile</a> (vai, ce urat!)

Intre timp sa va mai povestesc de una-alta. Acum citesc Ishiguro, Never Let Me Go, ma apucasem si de un reading in progress da’ mai sta un pic la drafturi fiindca n-am timp. Nu pot sa zic cat imi place si cat de tare ma bucur ca am auzit de ea prin diverse locuri si mi-am facut curaj sa o cumpar (am avut un milion de reticente la numele asta🙂 ).

Imi tot propun sa trec aici cartile cumparate si pe care n-am apucat sa le pun in vreun shopping list. Sunt multe, mi-am luat vreo doua pachete de 1 euro de la Polirom, mi-am mai luat de aici o groaza, mai am si unele adunate de prin alte parti acu’ ceva vreme (2 -3 luni) si de care n-am apucat sa zic. Si vreau sa fac odata ordine si in asta, ca asa imi propusesem. La o strada mai incolo de casa mea exista un anticariat care are numai carti cu 1 euro. Si pana recent avea si oferta, la 5 carti cumparate primeai 2 gratis. Ceea ce insemna 5 euro pe 7 carti si au carti foarte misto, e imposibil sa intri acolo si sa nu gasesti ceva. E un apartament intreg, la parter, au transformat toate camerele in biblioteci. Sunt rafturi de sus pana jos, inca un rand de rafturi in mijlocul camerei, masute cu ladite sau cosuri cu carti. Mie cel mai mult imi plac holurile, foarte inguste si absolut ticsite. Cum naiba sa rezist la asa ceva?! Deci o sa urmeze un post lung cu shopping, cred ca luni.

Via Scott Esposito am gasit pe Literary Saloon niste liste cu bloguri literare de prin toata lumea. M-am repezit sa caut bloguri nemtesti, inca scotocesc prin cele gasite. Prima data am intrat la o domna / domnisoara care da stelute. Si avea Dan Brown 5 stelute iar Virginia Woolf 4. Am zis ca nu-i de mine, da’ m-am uitat si prin listele ei de lecturi. Mamaaa, citeste enorm si citeste si o gramada de chestii misto (iar unele chiar primesc 4 – 5 stelute😀 ). Am retinut-o pentru titluri si stiri. Apoi am mai scotocit prin cateva, pareau mai pe gustul meu, dar sa vedem.

Va imaginati ca m-am repezit sa vad ce e din Romania. Ta-daaam: cartea.info (lene sa pun link)! Nu tu terorism, nu tu bookblog, nu tu white noise. Eu pe-astea le-as pune intr-o astfel de colectie de linkuri. Dar ma rog, o fi mai greu cu limba romana. Incercati insa, sunt foarte multe linkuri acolo.

Ah, sa nu uit: citesc poezii in germana😀 Paul Celan si Osip Mandelstam tradus de Celan. Inteleg din doi in doi, dar cumva suna foarte bine si e interesanta muzicalitatea cuvintelor neintelese. Pe unele aproape le-am invatat pe de rost, ca mai citesc si cu glas tare si imi place de mor.

Explore posts in the same categories: diverse, linkuri

4 comentarii pe “Chestii tehnice”

  1. Liviu Says:

    Linkul de la Technorati nu e pus bine:)

  2. zum Says:

    pai cica nu e link, ci ceva cod sa mi-l gaseasca aia (l-au si gasit). habar n-am la ce e buna chestia asta🙂

  3. Asi Says:

    in ultima vreme am dat de doua ori de numele lui Celan: in cartea ‘Pianistul’, unde erau citate cateva versuri din ‘wer uns die Stunden zählte’, si acum la tine pe blog. asa ca daca tot ma bantuie tb sa ma mai documentez si eu un pic in leg cu el😀 danke😉

  4. zum Says:

    @ Asi: bitte🙂 neaparat sa citesti celan (si despre celan)! si sa povestesti cum ti-a placut, da?


Lasă un răspuns

