Un an

Blogul meu face azi un an. Ma gandeam sa fac statistici, liste, planuri, etc. Nu fac. Ma bucur si ma mir ca a rezistat un an (asa chinuit, da’ a rezistat) si sunt curioasa cat o sa mai tina🙂

De sarbatorit, sarbatoresc citind. Azi e o zi in care pot sa fac asta linistita. Asa ca ma duc sa termin Ishiguro si apoi vad eu ce mai citesc.

Explore posts in the same categories: diverse

14 comentarii pe “Un an”

  1. white noise Says:

    la multi ani🙂

  2. turnavitu Says:

    La multi ani ! Cum adica sa nu mai tina ?! Nici sa nu-ti treaca prin cap asa ceva ! Da-i inainte ! Iti urez energie si inspiratie in continuare ! Si sa scrii despre Ishiguro !

  3. ameer Says:

    Mmmm…la multi ani de bloggerit😀 E numa’ bun Ishiguro pentru sarbatorit😉 Abia stept sa scrii si despre el, personally, I love him ;))

  4. Iubika Says:

    Felicitari! La mai mare!

  5. Cinabru Says:

    La Multi Ani ! A rezistat si o sa mai reziste. Am incredere. Sa scrii de Ishiguro.

  6. luciat Says:

    la multi ani blogului tau, care pt mine e un fel de blog-frate sau asa ceva🙂 abia astept sa scrii de ishiguro, ca mi-era dor de el si-o sa-mi aduc aminte

  7. raulnecesar Says:

    I want cake!😛

  8. zum Says:

    va multumesc frumos tuturor🙂

    @ raulnecesar: as vrea si eu cake, dar tocmai mi-am scos 2 masele de minte si nu prea imi arde de mancat chestii solide😦 daca astepti un pic pana se intremeaza gazda, poate vin si prajiurile😀

  9. luciat Says:

    scos simplu sau operatie? mie mi-e groaza, ca cica si eu o sa trebuiasca sa le scot😦

  10. zum Says:

    @ luciat: pai cum e aia scos simplu? la mine a fost ceva gen operatie (nu-mi vine s-o numesc operatie, parca e prea marunta totusi). nu e ingrozitor, adica de durut nu a durut si nici acum nu ma doare (inca), dar e al naibii de neplacut! si ma enerveaza firele astea prin gura. trebuie sa le scot si pe celelalte 2😦

  11. luciat Says:

    pai, ziceam ca doar cu clestele e „scos simplu” – cu bisturiu e „operatie”
    imi pare rau pt tine, ca mi se pare nasol de tot, mai ales ca nu poti sa fumezi🙂 o sa ma duc la dentist sa mi le verifice pe ale mele, sa ma mai tina, ca n-am nici un chef sa-mi umple gura de fire

  12. capricornk13 Says:

    La multi ani cu scuze de intarziere! Da’ sa stii ca am un motiv valabil: eram la Kiev fara laptop. Pai sa reziste, zic, fiindca noua ne e tare drag de el…

  13. camir Says:

    La multi ani!🙂

  14. zum Says:

    @ camir & capricornk13: multumesc🙂

    @ capricornk13: nu-i nici o problema cu intarzierea, da’ sa stii ca ti-a intrat comentariul la spam si abia acum l-am gasit. oare ce-o fi asta?


Lasă un răspuns

