Intimitati

Ma gandeam eu ca daca tot are un an blogul meu ar trebui sa fie mai sprinten, sa mearga mai mult. Asa ca ma stradui sa scriu mai des. Da’ azi nu-mi arde de carti. Am fost la dentist sa-mi scot doua masele de minte. A fost cam asa: m-am prezentat la clinica la ora la care eram programata, a venit asistenta, m-a instalat in scaun si a inceput sa-mi povesteasca ce o sa mi se intample. Eu nu prea reuseam sa ascult, aveam ochii lipiti de cele doua seringi de pe masuta. Urechile erau tot acolo. De fapt eram cam toata gramada pe seringile respective. A doua oara in viata mea cand fac anestezie, dar prima data fusese mai dragut, o singura seringa.

Apoi a venit doctorul. Metoda mea de a scapa de frica de dentist si a-mi repara dintii? Un dentist foarte misto (vai, ce rusine mi-eee)😀 E drept, s-a nimerit asa acum vreun an, nu l-am ales eu, dar de atunci ma duc constiincioasa la controale si tratamente aproape cu nerabdare. Incredibil, nu? Deci a venit dentistul, mi-a dizolvat frica din trei vorbe, pac-pac injectiile, pac-pac pregatirea scaunului, pac o carpa pe fata (n-am vazut nimic, avea o despicatura in forma de patrat in dreptul gurii si atat) si a inceput sa scoata masele🙂

Cea de sus a iesit usor, cea de jos… hm. Sa zicem ca s-a chinuit nitel. Si el, dar si eu. Nedureros, insa cam neplacut. Si neplacut e sa auzi si scrasnetul maselei cand iese si sa fii prins de cap cu o mana iar cu cealalta sa ti se traga de masea. Si iar, noroc cu dentistul😀 . N-am vazut nimic, dar imi mai povestea ce face, ma intreba mereu daca-s ok, mi-a spus cand a terminat de scos maselele si a inceput sa coasa. Apoi m-a trimis acasa, repaus 3 zile, fara tigari (!!!), fara alcool, fara cafea, cu ibuprofen la fiecare 3 ore azi si fara ridicat greutati si alte eforturi. Cu alte cuvinte, stau in pat, beau sucuri si supe si citesc. Nu ca e bine? 3 zile. Luni ma duc iar, sa-mi scoata firele. Apoi tre’ sa ma gandesc cand sa le scot pe celelalte doua.

Nu doare, nu e umflat (o fi de la ibuprofen), ma enerveaza un pic, a curs destul de mult sange, nimic tragic. Dar vreau o tigara de nu mai pot!

Explore posts in the same categories: events

6 comentarii pe “Intimitati”

  1. did Says:

    vai de capul meu, trei zile? in cazul asta o sa mi le scot pe toate o data. ma amuza denumirea de masele de minte in conditiile in care toata lumea si le scoate rapid😀

    vindecare placuta🙂

  2. zum Says:

    @ did: multzam de urare, dar sa stii ca nu e asa simplu cum ma laudam eu. am facut complicatii si e urat de tot. asa ca de scos – una cate una! e foarte nasol 2 odata.
    mda, masele de minte, maselele intelepciunii… dupa toate cate ti se intampla din cauza lor, cred ca are sens numele asta😀

  3. to-morrow Says:

    Ma bucur ca am descoperit blogul tau – mai bine mai tarziu decat niciodata. M-am uitat in sectiunea cartilor pe care le vrei si iti trimit un link la http://www.themodernword.com/borges/ (nu e chiar cartea pe care o cauti dar sper sa iti placa site-ul).

  4. zum Says:

    @ to-morrow: multumesc pt. link si te mai astept pe aici🙂

  5. to-morrow Says:

    Ti-am trimis cateva si pe mail – sa nu intre la spam🙂

  6. zum Says:

    @ to-morrow: am vazut, multumesc mult. mi-e cam greu sa citesc de pe monitor sau in format A4, dar o sa incerc🙂


Lasă un răspuns

