Scurt update

Mi-am revenit dupa operatia la dinti, dar inca n-am fumat nici o tigara. De doua saptamani! Ma deranjeaza in continuare locul ala ramas gol. M-am laudat degeaba ca nu e mare lucru. La mine a fost, am facut complicatii si am zacut o saptamana. De la doi dinti! Bine ca a trecut, azi o sa si fumez ca nu se mai poate.

Intre timp mi-am inventariat cartile cumparate si pe care inca nu le-am „organizat” aici, am mai citit ceva poezie, incep incetisor sa scap si de reader’s block si cred ca in curand o sa ma incumet sa citesc si ceva mai consistent. Poate Razboi si pace, cine stie?🙂

Azi plec in tara fara calculatoare conectate la internet, dar cum revin o sa postez despre o carte. Inca nu stiu daca va fi poezie usor desueta sau povestea unui rebel simpatic. Vad eu luni. Pana atunci va doresc un uichend placut. Si nu uitati de pasajul Victoria!

Explore posts in the same categories: diverse

3 comentarii pe “Scurt update”

  1. Zaza Says:

    Trebuie neapărat să fumezi: doar n-o să adaugi la nervii de rigoare ai extracţiei şi sevrajul de tutun!

  2. white noise Says:

    io vreau poezie usor desueta🙂

  3. zum Says:

    @ Zaza: fumez!🙂
    @ white noise: asa sa fie.


Lasă un răspuns

