Shopping lista 10

Mania listelor n-o sa ma paraseasca niciodata. E foarte grav, dar asta e. Justificarea (in fata mea, nu a altcuiva) e ca in felul asta sunt mai ordonata. Deci, liste de carti: am revizuit pagina cu lista dedicata cartilor pe care le vreau (si pe care trebuie sa le citesc etc.) si am scotocit prin biblioteca sa vad ce mai e relativ nou si neinregimentat in nici o shopping lista de pe blog. Am gasit destule, toate cumparate in ultima jumatate de an. Intre timp cred ca n-o sa mai cumpar prea multe, fiindca am constatat ca am cam tot ce imi doresc si pot citi linistita cateva luni fara sa-mi bat capul cu comenzi si scotociri prin rafturi (de fapt cred ca motivul esential se afla in portofel si mai cred ca portofelul e fericit sa auda ce spun). Lista numarul 10 (cu mentiunea ca exista ceva de la Polirom ce nu a ajuns inca; scriu cand ajunge, din superstitie🙂 ):

Michel Faber – The Crimson Petal and the White
Jonathan Coe – The House of Sleep
Paul Celan – Liebesgedichte
Sarah Hall – The Electric Michelangelo
Kafka – The Metamorphosis, The Penal Colony, and Other Stories
Virginia Woolf – The Waves
Richard Yates – The Easter Parade & Eleven Kinds of Loneliness
Kurt Vonnegut – Cat’s Cradle & Hocus Pocus
Lewis Carroll – Alice in Wonderland & Through the Looking Glass
P. L. Travers – Mary Poppins box (4 carti cu dadaca)
Paul Celan – Die Gedichte
Ossip Mandelstam – Gedichte
Stephen King – Misery
Louisa May Alcott – Little Women
Lucy Maud Montgomery – Anne of Green Gables
Arto Paasilinna – The Year of the Hare
Shan Sa – The Girl Who Played Go
Claudia Golea – French Coca-Cola, Planeta Tokyo, Tokyo by night, Vara in Siam (voiam sa iau una, de curiozitate, dar nu m-am putut hotari; si erau la 1 euro🙂 )
Catalin Lazurca – Celebrul animal
Bogdan Suceava – Venea din timpul diez
George Balaita – Lumea in doua zile
Carlos Ruiz Zafon – Umbra vantului
Mircea Mihaies – Viata, patimile si cantecele lui Leondard Cohen
D. H. Lawrence – Women in Love
E.M. Forster – A Room with a View
Javier Marias – Written Lives
Doris Lessing – The Grass is Singing
Jean Baudrillard – Amerique
Philip Roth – Everyman
Miranda July – No one belongs here more than you
Claudiu Komartin – Circul domestic
Razvan Tupa – Corpuri romanesti
Octavian Soviagny – Dilecta
Mihai Ignat – Klein spuse Klein
Cristian Popescu – Un tramvai numit Popescu
Radu Aldulescu – Sonata pentru acordeon
Gabriel H. Decuble – Eclectica

Si inca astept poliroamele care sunt pe drum. Da, stiu, o lista imensa. Dar sunt carti adunate in mult timp, iar majoritatea au fost foarte, foarte ieftine. Oricum, am ce citi inca vreo 20 de ani🙂

Explore posts in the same categories: shopping

13 comentarii pe “Shopping lista 10”

  1. Cinabru Says:

    Pentru Claudia Golea garantez. O sa-ti placa. Iio mi le-am luat cand nu erau la reduceri – damn it – si nu regret nici un moment.

  2. oompa Says:

    Aoleu, tocmai despre ea, din toata lista aia, voiam sa comentez si eu, ca nu merita nici macar cei 4 euro pe care i-ai cheltuit.

  3. zum Says:

    @ Cinabru: par usor de citit si… hm, interesante. doar am rasfoit, nu prea stiu cu care sa incep.

  4. zum Says:

    @ oompa: ei nu ca acu’ sunt chiar curioasa😀

  5. white noise Says:

    ce multeeeeeee-s. garantez ca unele o sa-ti placa mult. despre altele-s curioasa ce o sa zici.
    as vrea si eu sa citesc Miranda July.

  6. zum Says:

    @ white noise: da, sunt multe, da se tot aduna de la inceputul anului si cumva am uitat de ele pana acum. oricum, m-am potolit🙂 . promit sa citesc repejor miranda july si sa si scriu despre ea.

  7. capricornk13 Says:

    aoleu, ce tare esti! mai ales cu poeziile… claudia golea – eu am citit Vara in Siam si, spre totala mea surpriza – mi-a semi-placut; e singura misto dupa mine din triada pe care o face cu bradea-baetica; macar te exciti la scenele de masaj:)
    de ‘umbra vantului’ am scris asa de entuziast ca nu mai pot adauga nimic, doar citeste-o!
    sunt foarte curioasa daca reusesti sa citesti Alice in Wonderland si daca-ti place; eu n-am inteles niciodata nebunia din jurul cartii asteia; n-am reusit niciodata s-o termin, nu apreciez satira sau whatever si nu mi-a placut nici un personaj cu exceptia pisicii Chesire, evident

  8. zum Says:

    @ capricornk13: sa vedem cu golea. baetica e insuportabila, adica pe mine m-a enervat rau si n-am terminat-o. banuiesc ca n-am pierdut nimic. bagau n-am citit. cat despre „umbra vantului”, tre’ sa-ti spun ca entuziasmul tau a contribuit mult la decizia de a o cumpara🙂
    alice… pai de citit eu am citit-o, dar demult, pe cand facea plopul mere. in vremea aia ii preferam neconditionat pe huck, tom, chiar si pe david copperfield. sa vedem acum, va fi prima oara in engleza. nu prea mi-e frica, eu cred ca o sa-mi placa mai mult ca in copilarie. cred.

  9. zum Says:

    @ capricornk13: ah, poezia: sa stii ca plachetele astea de la cartea romaneasca sunt excelente cand nu ai foarte mult timp de citit. subtirele, se citesc imediat si uneori pot fi foarte misto🙂

  10. white noise Says:

    @caprikornk13- eu zic ca Bradea e cea mai buna. Bagau e un roman destept construit, cu un personaj schizoid de-a dreptul. mi-a placut. imi aduc aminnte ce s-a zis in 2003: „cel mai bun debutant din valul polirom e ioana bradea de la est”. nu mai stiu ce critic a ajuns la concluzia asta, dar eu am fost de acord.

  11. to-morrow Says:

    Fiindca era vorba mai inainte de autoarea Baetica: am apucat sa citesc doar fragmentul afisat online de editura, din cartea “Fisa de inregistrare”. Nu numai ca nu m-a atras ca scriitura dar chiar mi-a repugnat. Cred ca poti face literatura si fara sa prezinti cititorului atatea detalii din sfera sexuala. Probabil ca e vorba de o reteta, dupa anii de cenzura apare ceva situat in extrema cealalta, lumea e intrigata, se vorbeste de carte, se vinde. Parerea mea!
    In schimb, Anne of Green Gables o sa iti ofere o privire inocenta si prospetime. Am citit-o acum multi ani si uite, mi-ai adus aminte de ea, o sa o recitesc cu placere.
    Sper sa iti placa monografia scrisa de Mircea Mihaies. Cohen in sine e un personaj fascinant. Iar Mircea Mihaies stie sa scrie si sa se documenteze pentru un asemenea volum.

  12. capricornk13 Says:

    @zum: intr-adevar, baetica este ilizibila; in mod cert n-ai pierdut nimic; ‘bagau’ poti sa incerci, nu e in nici un caz atat de proasta ca ce scrie baetica; si pe huck si tom eu ii revizitez anual:) mi-am cumparat cartile si in engleza acum si sunt absolut delicioase! iar cu plachetele de la cartea romaneasca – cred ca trebuie sa ma intorc in romania ca sa ma apuc de chestia asta, de aici mi se pare prea complicat:)
    @white noise: cred ca e o problema de gusturi, la care nu ne potrivim; nici mie nu mi se pare prost bagau, scrie OK-ish bradea (vezi scena cu epilatul pubian colectiv, care e de geniu!); problema mea cu romanul ei este ca e despre nimic; n-are subiect; povestea cu marea intelectuala sensibila care se angajeaza la hot-line c-asa e lumea tranzitiei e vacs si nici macar nu e exploatata ca lumea; cartea nu are ‘carne’

  13. zum Says:

    @ to-morrow: si eu sper sa-mi placa monografia, desi mi-e un pic frica. am luat-o mai ales pentru versurile traduse de Cartarescu, dar sunt foarte curioasa cum scrie Mihaies despre Cohen.

    @ capricornk13: a, eu ii am pe huck si pe tom in mai multe exemplare, iau orice editie care-mi place😀


Lasă un răspuns

