Anunt

Bun, m-am hotarat: ma apuc de Orbitor. Nu azi, zilele urmatoare. Sa termin mai intai ce am inceput deja. Am emotii mari. Am rasfoit cartea, am sucit-o pe toate partile, am citit niste versuri, am citit din Jurnal, da, nu mai rezist. Biblioteca mai poate sa astepte, o sa ma ocup de o singura carte in saptamanile ce urmeaza (mi-e teama ca se intinde pe tot restul anului). O sa postez in timp ce citesc. O sa cer si ajutor. Sunt convinsa ca o sa trec pe langa multe chestii, am patit-o si cu Nostalgia. Dar poate discutiile cu cititori mai culti sau mai atenti or sa am ajute. Va astept pe aici, pe toti cei care ati citit cartea dar si pe cei care n-ati citit-o inca. Pe toti cei care l-ati citit pe Cartarescu, dar si pe cei (ca mine) care ati citit doar o bucatica mica din ce a scris.

O sa postez in continuare despre cartile pe care le-am terminat si nu le-am comentat pana acum, dar de la un punct cred ca o sa ma infund doar in Orbitor. Asa ca infiintez o categorie noua: categoria orbitor. Sa vedem ce iese.

Explore posts in the same categories: orbitor

4 comentarii pe “Anunt”

  1. white noise Says:

    vezi, cum ai zis ca ne scoti la tabla, cum am tacut toti🙂
    si sper ca n-ai orbitoru’ ala 3 in 1, ca mie mi-e frica de editia aia.
    spor la citit!

  2. zum Says:

    @ white noise: vai de mine, da’ nu va scot la tabla, ci strig dupa ajutor🙂 sunt aproape sigura ca o sa am nevoie. nu, nu am editia aia 3 in 1. arata foarte frumos, cu fluturele ala albastru, da’ nu stiu cum as putea sa ma asez eu confortabil in pat cu ditamai cartoiul ala. aia e o editie de pus in vitrina si citit stand pe scaun la birou (nu pot sa sufar sa citesc la birou).

  3. capricornk13 Says:

    aoleu, pai vorba lui white noise, ma simt ca la scoala!🙂
    nu te gandi asa, ca in felul asta si eu am trecut peste un milion de chestii din carte! pur si simplu savureaz-o, asta-i tot; nu incerca sa ‘intelegi’, incearca sa-i prinzi ritmul si poezia, sunt convinsa c-ai s-o faci mai bine decat mine, de exemplu, care n-am mai citit poezie de o mie de ani; scrie tu atunci cand dai de ceva interesant sau controversat si vedem noi ce-ti spunem:) e o aventura frumoasa, sa stii…
    mie personal (poate datorita dimensiunlor orbitorului) cel mai mult tot Nostalgia mi-a placut de la el; cu REM care rulz, cred ca REM concureaza la cea mai frumoasa bucata de literatura citita de mine vreodata…

  4. zum Says:

    @ capricornk13: aoleu indeed! in nici un caz nu mi-a trecut prin cap ca o sa vin eu acum sa zic iaca, n-am inteles asta, cine-mi explica? si in nici un caz nu incerc sa „inteleg”. o sa citesc linistita si ma gandeam ca din cand in cand o sa postez ce-mi trece prin cap. inca o dovada ca nu stiu sa ma exprim😀
    cat despre comparatiile cu Nostalgia, nici nu vreau sa ma gandesc. deja am bine infipt in cap ca Nostalgia e mai misto, prea multa lume zice asta si trebuie neaparat sa imi iasa din cap. nu ma gandesc la nimic decat ca de-abia astept sa citesc si gata.


Lasă un răspuns

