Shopping lista 11

Au venit poliroamele. In sfarsit, lista e completa si m-am oprit. De fapt, ma incearca un gand: sa ma apuc de Orbitor. Ma invart in jurul ei de atata vreme si nu ma incumet din lipsa acuta de timp. Dar nu mai rezist, ard de nerabdare s-o citesc si, cum in perioada asta am enorm de mult de lucru, cred ca sa citesc o carte consistenta in „timpul liber” e un motiv sa lucrez mai cu spor😀 Sigur, as fi vrut sa citesc o groaza de alte carti inainte, dar cine stie, poate nu va fi singura data cand ma intalnesc cu Orbitorul. Si probabil ca o sa-l presar cu Jurnalul si cu versuri cartaresciene. Of, cate am de citit si nu stiu cum sa ma impart…🙂

Asadar, lista:

Stefan Agopian – Tobit
Lucian Dan Teodorovici – Cu putin timp inaintea coborarii extraterestrilor printre noi
Silviu Gherman – Scurta si plictisitoarea viata a lui Kjus
Sorin Stoica – Jurnal
Julio Cortazar – Manuscris gasit intr-un buzunar si alte povestiri
Cortazar – Toate focurile, focul
Cortazar – Idolul cicladelor

Sunt foarte multumita de cei de la Polirom, dar de la o vreme incoace incepe sa apara o problema: cartile ajung la mine in ultimul hal. Indoite, dezlipite, vai de capul lor. Poate nu ar strica mai multa grija cand impacheteaza sau poate nu ar trebui sa trimita celor care comanda online cele mai distruse exemplare din depozitele lor.

Bun, gata cu listele, urmatoarea postare va fi despre o carte. Probabil despre tanarul W. al lui Plenzdorf.

Explore posts in the same categories: shopping

15 comentarii pe “Shopping lista 11”

  1. turnavitu Says:

    Daca n-ai citit Orbitorul, eu zic sa-i dai prioritate. In alta ordine de idei, te-ai suparat pe mine ??

  2. zum Says:

    @ turnavitu: pai i-as da prioritate, dar stii care-i problema? cand ai timp de citit doar in metrou si un pic acasa cand pici de somn e destul de frustrant sa citesti o asemenea carte. insa o sa incerc, ca nu mai rezist.
    si nu, nu m-am suparat pe tine. ma mai enervez din cand in cand, dar de suparat de ce m-as supara?

  3. turnavitu Says:

    Am inteles ca n-ai timp, dar eu chiar credeam c-ai citit-o pana acum. Si d-asta, eu in locul tau n-as mai fi avut rabdare.Daca te enervez, de ce nu-mi spui si mie ? Am vazut niste schimbari prin blogroll-ul tau.

  4. zum Says:

    @ turnavitu: ??? pai ma enervez si eu uneori, dar nu tin sa ma bag in chestii care nu ma privesc. ce schimbari?
    nu, n-am citit orbitor pana acum. de fapt, n-am citit multe, da’ cred ca mai e timp🙂
    o sa incep orbitor, vad eu cum merge. eventual imi iau vacanta daca nu pot doar cu metroul😀

  5. Cinabru Says:

    Orbitor si Sorin Stoica. Incearca sa le iei si pe celelalte, au aparut la Paralela 45.

  6. zum Says:

    @ Cinabru: celelalte ce? sorin stoica? mai am O limba comuna. am rasfoit un pic jurnalul, dar asta n-o sa-mi puna probleme, e micut si se citeste foarte usor🙂

  7. white noise Says:

    ar mai fi de cautat Tache de catifea & Sara, la capitolul Agopian🙂 mai ales Tache de catifea. [nu stiu daca au fost trecute pe alte liste]
    is curioasa cum o sa ti se para Orbitoru’, citit asa, dintr-o suflare.
    si ca o palida consolare: poliromu’ face diverse gafe, de ex trimite carti cu defecte.

  8. zum Says:

    @ white noise: pe Tache l-am bifat mai demult, dar ma gandeam sa fac o citire-recitire seroasa si din Agopian. o sa iau si Sara, dar mai incolo. as vrea Manualul intamplarilor, dar nu se gaseste nicaieri. si anticarii din bucuresti se uitau stramb la mine cand ii intrebam.
    eu sunt curioasa daca o sa reusesc sa citesc Orbitorul dintr-o suflare sau o sa fac pauze intre volume.

  9. zum Says:

    @ turnavitu: am incercat sa comentez la tine pe blog, dar nu mi-a aparut comentariul. daca m-ai banat, oi fi stiind tu de ce, daca ai inchis comentariile la postul cu als, trebuia sa fii nitel mai clar🙂

  10. turnavitu Says:

    Sa stii ca n-a aparut nimic de la tine pe blogul meu ! Cum sa te banez ? Pe tine ?! E adevarat ca unele comentarii ( de la altii) mi-au intrat pe spam, dar le-am recuperat de acolo. Dar nimic de la tine. N-am inchis niciun post pentru comentarii. Esti binevenita oricand la mine !

  11. zum Says:

    @ turnavitu: ok. ciudat… iti expicam de ce ma enervez uneori cand citesc ce scrii, dar n-are sens sa reiau si sa intind discutia. oricum nu-mi place sa polemizez😀

  12. zum Says:

    ah, vad ca a aparut comentariul…

  13. Cinabru Says:

    Da, celelalte Sorin Stoica : Povestiri cu injuraturi si Dincolo de frontiere. Eventual si volumele colective. Imi pare rau ca n-am fost mai clar.

  14. Liviu Says:

    Ciudat sau nu la fel ma simteam si eu in ce priveste misteriosul Orbitor. Intre timp am mestecat „Aripa stanga” bucurandu-ma de aroma de vis. De doua zile citesc „Corpul”… Daca ar fi dupa mine as spune acelasi lucru: citeste Orbitor.

  15. zum Says:

    @ Liviu: citesc, m-am hotarat.


Lasă un răspuns

