Berlin, joi, 11 septembrie 2008, 20:10 – fragment de jurnal. Shopping lista 12

De fiecare data cand imi propun sa fiu mai harnica si sa scriu mai des pe blog, ca un facut se intampla ceva si nu pot. Saga maselelor mele de minte continua. Adica la o luna de la operatie inca mai am probleme (e drept, as avea cateva vorbe dulci si pentru cei trei dentisti care s-au ocupat de tratamentul meu, da’ ma abtin ca nu-i frumos).

In fine, pe scurt despre ce am mai facut. Cum spuneam, m-am apucat de citit Orbitor. Si, in paralel, Jurnalul lui Cartarescu. Am mai terminat un brautigan (In zahar de pepene, pe care n-am apucat sa-l citesc imediat dupa La pescuit de pastravi in America asa cum voiam atunci). Mi-am luat Tolkien, Hobitul si Stapanul Inelelor toate cu 10 euro, in cutie frumoasa. Daca gasesc si Harry Potter asa poate iau. Deocamdata citesc tot felul de carti pentru copii, da’ de Potter nu m-apropii. Nu e voit, pur si simplu nu-mi vine.

N-am prea citit multe pe net in ultima vreme. Observ ca a facut mare valva articolul lui Paul Cernat din Observatorul Cultural (nici nu pun link ca mi-e cam lene; e usor de gasit pe site-ul Observatorului. Si mergeti sa cititi si insemnarea lui luciat). Am completat chestionarul RoBloggersSurvey2008, daca n-ati facut-o inca, poate treceti pe acolo (detalii).

Revin cu o insemnare despre Moartea pinguinului. Si, lasand la o parte cartile, daca aveti nelamuriri referitoare la maselele de minte, intrebati-ma. Am ajuns mare expert🙂

P.S. Uitasem: Moby Dick in engleza, War and Peace noua traducere (am auzit o groaza despre ea; in plus, e foarte comoda pentru citit oriunde, ca are un format cumsecade) si niste povestiri de Tournier (asta asa, ca am gasit cu un euro; in afara de War and Peace, care a fost nitel mai mult dar oricum sub 10 – io zic ca e ieftin).

Explore posts in the same categories: blogosfera, diverse, shopping

2 comentarii pe “Berlin, joi, 11 septembrie 2008, 20:10 – fragment de jurnal. Shopping lista 12”

  1. capricornk13 Says:

    @zum: nu stiu daca ai citit razboi si pace inainte, in alta traducere sau ceva, dar daca n-ai citit-o incearca sa faci un efort (evident, dupa orbitor); are doua dintre cele mai frumoase si impresionante personaje pe care le-am intalnit: natasa rostova si andrei bolkonski; iar povestea este uluitoare!

  2. zum Says:

    @ capricornk13: n-am citit-o, din pacate. problema e ca aici o am doar in engleza. aveam o editie veche luata de la flea market si am gasit acum o noua traducere despre care am auzit numai de bine. o s-o citesc cu siguranta ca si asa mi-e rusine ca n-am facut-o pana acum😦


Lasă un răspuns

