Revenit

M-am intors. De fapt n-am plecat nicaieri, dar am avut o luna oribila, una dintre cele mai proaste de pana acum. O luna d-aia in care nu numai ca n-ai timp de citit, de scris pe blog etc., da’ nici macar nu ti-e gandul la asa ceva. Intr-o luna am dat gata cateva pagini din Orbitor, jumatate de Bridget Jones si poeziile lui Khasis. Cred ca e un record personal, n-am citit niciodata mai putin ca acum. Dar a trecut, acum sunt toate bune si la locul lor si abia astept sa ma apuc de citit sanatos si sa termin teancul pe langa care m-am tot invartit in ultimele saptamani. Si de data asta chiar revin cu ceva despre Moartea pinguinului, mai pe seara🙂 Intre timp vreau sa vad ce s-a mai scris pe bloguri, prin reviste, ca nici de-astea n-am mai citit.

Explore posts in the same categories: diverse

6 comentarii pe “Revenit”


  1. Nu mi se pare că ai citit ceva de soi.

  2. zum Says:

    @ Alexandru Petria: hm! nu stiu daca inteleg. e vorba de cartile despre care am pomenit mai sus sau asa, in general? oricum, eu am mari sperante ca voi citi ceva de soi de-acu incolo🙂

  3. white noise Says:

    abia astept sa vad ce zici de Khasis

  4. capricornk13 Says:

    hey, welcome back! stiu ce zici, eu peste o saptamana (exact!) ma mut inapoi la bucuresti, ieri mi-am impachetat casa:) asa ca am aceeasi senzatie nashpa, ca n-am citit niciodata mai putin; khasis?! uau… eu m-am apucat de ileana malancioiu, poti sa crezi ca nu citisem niciodata? jenant… si e splendid, nu-mi vine sa cred c-am ignorat sa citesc poezie atatia ani

  5. luciat Says:

    deci? chiar te-ai intors?🙂 zi odata de khasis, ca n-am citit si sint curioasa🙂

  6. zum Says:

    @ white noise & luciat: eu voiam sa citesc khasis de un car de ani si ma bucur ca am apucat. acum citesc ruxandra novac, cred ca scriu despre amandoi dupa ce termin si ecograffiti. inca ma stradui sa ajung la zi cu postarile, am terminat multe carti despre care nu am scris inca si mi-am promis ca recuperez pana la sfarsitul lunii, chit ca scriu cate 5 randuri despre fiecare🙂

    @ capricornk: sa stii ca nici eu n-am citit ileana malancioiu.


Lasă un răspuns

