Festival la Bucuresti


Da, a inceput ieri, dar ma gandeam ca n-are sens sa scriu si eu despre asta fiindca au scris destui si apoi eu nu stau in Bucuresti, nu pot sa zic nimic mai mult decat ce se gaseste pe site. Pana la urma zic. In primul rand pentru ca m-am bucurat mult sa aud ca se intampla. In al doilea rand din egoism. Fiindca nu am cum sa ajung, iar programul suna foarte bine si as vrea sa citesc / vad inregistrari, asadar sper ca cei care merg or sa povesteasca (e o rugaminte asta🙂 ). Deocamdata cateva randuri la dragos c. Sper sa mai gasesc si in alta parte si sper ca a mers multa lume. V-ati prins, e vorba despre Festivalul International de Literatura care are loc la MTR intre 29 si 31 octombrie. O idee excelenta, bravo Oanei Boca, lui Vasile Ernu si lui Bogdan-Alexandru Stanescu!

Explore posts in the same categories: events

5 comentarii pe “Festival la Bucuresti”

  1. white noise Says:

    a aparut cate ceva prin cotidianul
    http://www.cotidianul.ro/scriitorii_romani_specii_protejate_si_n_razboi-62768.html

    dar si eu vreau mai multe povesti de la bloggeri

  2. Animaliciul99 Says:

    Hai ca incepi sa scyrii din ce in ce mai bine😛

  3. zum Says:

    @ Animaliciul99: a, pai atunci e bine😀


  4. Vă salut.

    Tocmai am constat că aţi inclus „Ţesătorul” în blogroll-ul dumneavoastră.
    Vă mulţumesc pentru amabilitate şi vă informez pe această cale că am trecut blog-ul dumneavoastră pe lista de onoare de la”Ţesătorul”.

    Vă doresc un weekend plăcut şi toate cele bune.

    Cu cele mai bune urări,
    Florin Pîtea

  5. zum Says:

    @ Florin Pitea: multumesc, dar nu era neaparat nevoie. decat daca va place🙂
    toate cele bune.


Lasă un răspuns

