Postare de lenes

Nu ma mai pot plange ca n-am timp, asa ca recunosc pe fata: mi-e cam lene. Am de raspuns la o leapsa, vreau sa scriu musai despre o carte despre care n-am deloc chef sa scriu fiindca nu mi-a placut, vreau sa scriu despre o multime de alte carti care mi-au placut enorm, dar mi-e leneeeee🙂

Asa ca uite, ma gandeam sa va mai intreb ce citi acum si cum va place. Eu citesc Orbitor, care merge foarte incet fiindca nu pot citi decat acasa (am incercat in metrou, in tren, nu merge deloc) si Schilf (Juli Zeh) care e o surpriza tare placuta – imi place mult (ma rog, sunt abia la pagina 100, cine stie cum imi schimb parerea mai incolo). Voi?

Explore posts in the same categories: diverse

14 comentarii pe “Postare de lenes”

  1. Ana Says:

    desi nu fac asta de obicei, eu am inceput trei carti: Sandor Marai- Lumanarile ard pana la capat, Javier Marias-Inima atat de alba si Hesse-Gertrud.Rosshalde.Ultima vara a lui Klingsor…merge cam greu😦 cartile imi plac dar nu sunt obisnuita cu modul asta de a citi

  2. zum Says:

    @ Ana: pai da, nu e intotdeauna usor sa citesti mai multe carti in acelasi timp. eu de obicei am carte pentru acasa si carti pentru calatorii🙂
    sunt curioasa ce-o sa zici despre sandor marai si despre marias😀

  3. oompa Says:

    Eu citesc Kobo Abe – Harta arsa si merge tare, tare greu. Imi pare foarte incalcita, nu pricep de la o pagina la alta cum de s-a intamplat ceva – e cam fragmentata, se sare brusc de la una la alta, personajele nu au nume, cel mult initiale, asa ca le incurc tot timpul, discutiile sunt cam absurde etc.
    Cel mai mult mi se pare ca seamana cu un vis in care nici nu trebuie sa cauti sensul, pentru ca el nu exista. La fiecare 10 pagini imi vine sa o las din mana sau sa ma apuc de altceva, amagindu-ma ca voi citi in paralel (ceea ce stiu ca nu se va intampla). E un efort de vointa, pe scurt.

  4. Ana Says:

    Ma faci curioasa… mi-am luat Harta arsa pentru ca mi-a placut mult Femeia nisipurilor de acelasi autor si aveam de gand sa o citesc curand

  5. oompa Says:

    Pentru mine, e prima carte de-a lui de care ma apuc. Femeia nisipurilor era tot asa sau mai digerabila?🙂

  6. vic Says:

    carlos fuentes e o companie nelinistitoare🙂

  7. raul Says:

    si pe mine m-a lovit lenea; m-am apucat de „Poveste despre dragoste si intuneric” de Amos Oz, dar mi s-a facut mila de timpul meu si am lasat-o. M-am saturat de obsesia dezradacinatilor de a povesti totul despre rude, neam…atatia unchi plictisitori si pretiosi.

  8. capricornk13 Says:

    eu m-am apucat de ‘america’ lui kafka, am primit-o de la cotidianul si terminasem in tramvai tineretile lui daniel abagiu, asa ca la intoarcere n-am mai avut ce sa fac…e groaznic! ma plictiseste grupa mare…:(

  9. zum Says:

    n-am citit nimic din ce pomeniti voi aici. in afara de kafka🙂
    as vrea kobo abe si amos oz, fuentes insa nu ma tenteaza. nu stiu de ce.

  10. to-morrow Says:

    Eu ma plang ca nu am mai avut putere sa postez pe blog (deh, perioada incarcata la serviciu).
    Iti reoman o lectura reconfortanta, o carte scrisa cu mult umor si inteligenta: Grand Bazar Romania (autor: Mike Ormsby, editura: Compania). A aparut si in romana si in engleza. Colectie de short-stories. Ai o mostra aici http://atelier.liternet.ro/articol/6219/Mike-Ormsby/Grand-Bazar-Romania.html

  11. to-morrow Says:

    scuze pentru „fuga” unor clitere: a se citi „recomand”, nu „reomand”🙂

  12. capricornk13 Says:

    A si mai citesc ceva de care nu stiu de ce m-am apucat: o istorie a CIA:)

  13. zum Says:

    @ capricornk: i-auzi. sa ne povestesti si noua cum e cu CIA.

  14. zum Says:

    @ to-morrow: mersi de recomandare, am mai auzit de cartea asta si poate o s-o incerc candva. nu stiu cand, inca.


Lasă un răspuns

