Trei. O leapsa

Primita de la capricornk13, cu mult timp in urma. N-am raspuns pana acum fiindca nu-mi place. Leapsa asta vrea sa presupun ca as mai avea doar trei luni de trait si timp sa mai citesc doar trei carti (aici as comenta ca e ori trei luni, ori trei carti, dar treaca de la mine).

Neplacerea nu mi-o da treaba aia cu cele trei luni ramase si disperarile aferente, ci faptul ca sunt rugata sa ma joc fix cu ceea ce ma enerveaza si ma deprima acum cel mai mult: timpul in care pot citi. Adica nu e de ajuns ca nu mai stiu cum sa fac sa smulg cateva minute pentru citit si nu mai stiu cum sa-mi aleg cartile in asa fel incat sa nu pierd prea mult vremea cu prostioare. Nu, acum trebuie sa ma gandesc cum as face daca as mai avea doar trei luni, deci si mai putin timp. Ufff!

Variantele de raspuns sunt mai multe si o sa trisez un pic. In primul rand, nu inteleg de ce sunt intrebata ce as reciti. Daca as avea cu adevarat chef de citit stiind ca mai am doar trei luni de trait, probabil ca m-as repezi in cateva carti pe care vreau musai sa le citesc. Probabil. Imi este atat de greu sa aleg (pentru ca sunt enorm de multe) incat nici n-o s-o fac. Fiindca oricum nu cred ca as face asta.

Cred ca n-as citi. M-as apuca sa-mi pun in ordine cartile, alte maruntisuri, as face vizite prin toate colturile lumii, as iesi la bere cu cativa oameni alesi pe spranceana… ma rog, ce sa zic si eu? Mai degraba cred ca as pierde o luna cu lamentari si crize, pe a doua obsinuindu-ma cu ideea, iar pe a treia in crize de nervi ca am pierdut aiurea 2 luni din 3, desi era clar ca nu mai e nimic de facut. Si n-as citi decat ziare & reviste. Plus tot ce-as gasi prin sertarele, cutiile si cosurile proprii, ticsite cu tot felul de caiete, foi, carnetele, scrisorele, biletele, etc. Scrise de mine sau de altii. Poate as incerca un pic de Salinger. Sau The Bell Jar. Nu stiu. Poate as rasfoi tot ce am in casa, cautand amintiri si ganduri, incercand sa descopar cat mai mult din ce nu mai apuc.

Dar si mai probabil e ca as trisa rau de tot. Si m-as apuca sa citesc Musil, Proust si Joyce, in speranta ca mi s-ar prelungi cele trei luni pana termin cele trei carti alese🙂

Explore posts in the same categories: blogosfera

8 comentarii pe “Trei. O leapsa”

  1. capricornk13 Says:

    Aha, Proust, Musil si Joyce, corect! Deci de fapt nici tu n-ai crede o iota din alea trei luni, ti-ai vedea de treaba!:)
    Sorry ca nu ti-a placut leapsa, mai incercam alta mai dragutza…

  2. zum Says:

    @ capricornk13:😀 pai as crede, da asta nu inseamna ca m-as infige in niste carti subtirele si apoi as atepta sa expire termenul. proust cu curaj si… cine stie🙂
    nu-i nimic ca nu mi-a placut leapsa (poate nu-i politicos ca m-am plans🙂 ), nu se poate sa-mi placa toate. de raspuns trebuie raspuns, ca de-aia e leapsa. insa n-o dau mai departe. daca o mai vrea cineva, sa pofteasca.

  3. luciat Says:

    eu as vrea o leapsa cu „care sint cele 3 carti de care te bucuri c-ai scapat si nu mai trebuie sa le mai citesti in viata asta” :)))))))

  4. zum Says:

    @ luciat: pai scrie tu despre asta si da leapsa mai departe🙂 . sau incerc eu, dar cred ca nu-s capabila sa gasesc alea trei carti acum. mai am mult prea multe de citit😀

  5. luciat Says:

    ei, nici eu nu-s capabila sa gasesc alea trei carti🙂

  6. zum Says:

    @ luciat: fratii jderi. desi n-am terminat-o niciodata. dar macar nu ma mai obliga nici o profa s-o citesc.

  7. luciat Says:

    ha ha, da, inteleg (desi mie stiu ca mi-a placut fratii jderi)
    la mine: Amintiri din copilarie, a lu creanga – doamne ce m-a chinuit prin clasa a doua sau cind trebuia s-o citesc

  8. zum Says:

    @ luciat: ah, mie mi-a placut Amintiri din copilarie, cred ca era echivalentul unui fantasy pentru mine🙂
    iar Fratii Jderi nu mi-a displacut, dar dupa ce citeam vreo 2 parti ma cuprindea o mare plictiseala pe care n-am putut s-o depasesc niciodata. si de-aia n-am reusit s-o termin.


Lasă un răspuns

