Shopping lista 14

Inainte sa ma apuc sa insir cartile pe care am uitat sa le contorizez anul trecut, sa va zic ca am descoperit noul blog al Elenei Vladareanu. Este de fapt blogul emisiunii ei de la radio, emisiune pe care eu nu prea am cum s-o ascult desi mi-ar placea: timpul prezent. Am adaugat in blogroll.

Si acum o ditai lista de carti cumparate in 2008 si netrecute nicaieri. Le scriu aici fiindca vreau sa am o evidenta completa. Si sper ca in 2009 sa imi imbunatatesc sistemul🙂 . Sunt foarte multe, dar majoritatea sunt cumparate de-a lungul anului, doar cele romanesti si inca vreo 2-3 sunt luate in ultimele 3 luni.

Charles Dickens – A Tale of Two Cities & David Copperfield
John Steinbeck – Of Mice and Men
Doris Lessing – The Fifth Child & Ben, in the World
Kurt Vonnegut – Armageddon in Retrospect
Woody Allen – Mere Anarchy
Sylvia Plath – Ariel & The Colossus
J. K. Rowling – Harry Potter and the Philosopher’s Stone (plus Fantastic Beasts and Where to Find Them & Quidditch Through the Ages) (da, da, m-am gandit ca n-ar strica sa ma introduc si eu nitel in povestile cu Harry Potter🙂 )
Roald Dahl – The BFG, James and the Giant Peach, Charlie and the Chocolate Factory (nu-sh ce m-a apucat, am gasit pachet cu trei carti la oferta si le-am luat. Cred c-o sa le fac cadou. Sau poate le tine eu, ca-mi place Dahl)
Ellis Parker Butler – The Thin Santa Claus, and Pigs is Pigs
Nabokov – The Real Life of Sebastian Knight
Ezra Pound – Collected Shorter Poems
Tolkien – Children of Hurin
P. Atkins – Four Laws that Drive the Universe
Joyce Carol Oates – Beasts
Thomas Mann – Death in Venice
E. L. Doctorow – City of God
Richard Klein – Cigarettes are Sublime (n-am putut sa rezist la asa titlu; anticariat, vazut, fermecat, cumparat)
Tim Burton – Melancholy Death of Oyster Boy
Toby Litt – Corpsing
Isaac Asimov – Asimov on Physics
Sjon – The Blue Fox (asta pentru ca mi-a placut ce am citit la lilanda despre ea si pentru ca o ador pe Bjork🙂 )
Andrey Kurkov – Penguin Lost (din cauza ca sunt foarte curioasa ce s-o fi ales de Misha pinguinul)
Raymond Roussel – Locus Solus
Fernando Pessoa – Lisbon. What the Tourist Should See (un mare moft personal)
Carlo Collodi – Le avventure di Pinocchio. Storia di un burattino

Si, separat, cartile din Romania:

Juli Zeh – Schilf
Radu Pavel Gheo – Numele mierlei
Gogol – Mantaua. Povestiri. Nuvele
Filip Florian – Zilele regelui
Rubik. Roman colectiv
Adela Greceanu – Mireasa cu sosete rosii
P. G. Woodehouse – Fulger in plina vara & Multumesc, Jeeves
Ioana Nicolaie – O pasare pe sarma
Nabokov – Invitatie la esafod & Ochiul
Bogdan Popescu – Cine adoarme ultimul
Gellu Naum – Despre identic si felurit. Antologie
Stefan Agopian – Sara. Editia a III-a, revazuta
Radu Andriescu – Padurea metalurgica
Veronica D. Niculescu – Orchestra portocalie
MHS – Nesfirsitele primejdii
Eugen Negrici – Iluziile literaturii romane
Simona Sora – Regasirea intimitatii

De la Mos Craciun am primit:

Salman Rushdie – L’Enchenteresse de Florence (in franceza, da… de altfel, o editie mult mai misto decat cele englezesti pe care le-am vazut pana acum)
Laura D. – Mes cheres etudes
La Fontaine – Fables

Cu asta am pus punct cumparaturilor pe 2008. Am si o lista cu cele pe 2009, dar astept sa mai creasca nitelus, sunt prea putine ca sa fac o insemnare pentru ele. Chestii cumparate in vacanta italiana. Putine fiindca nu aveam loc sa car multe carti🙂

Explore posts in the same categories: 2008, shopping

8 comentarii pe “Shopping lista 14”

  1. s. Says:

    de unde ai luat cartile in engleza ?

  2. zum Says:

    @ s: de pe amazon, din anticariate, uneori din librarii. din berlin😦

  3. puck Says:

    nu vrei sa imi faci mie cadou BFG? nu gasesc deloc aici in engleza😦 si mi-ar trebui. contra cost

  4. zum Says:

    @ puck: ba da. cum sa fac? scrie-mi un mail.

  5. puck Says:

    da-mi un semn pe mailul asta de il am la comentariul tau. iuhu🙂


  6. @S
    Carti in engleza gasesti in librariile din Romania in colectia Wordsworth Classics la vreo 16 roni bucata o multime de titluri. Eu am vazut chiar ieri o groaza de titluri la Libraria Noi de langa Intercontinental. Pe net se vand si cu 12 roni. Cu sau fara taxe de expediere – nu stiu.
    Centrul de carte straina Sitka Alaska, Bd Dacia 23. pe langa Duke Hotel, in Romana vinde Penguin Popular Classics si de asemenea gasesti tot in zona Inter, pe Ion Campineanu nr 5. la un distribuitor Macmillan.

  7. vlad Says:

    Sjon – The Blue Fox

    Exista vreo sansa sa gasesc cartea asta in Cluj?! o caut si eu [due to bjork]

  8. zum Says:

    @ vlad: habar n-am. daca poti sa cumperi de pe amazon, iti recomand. eu am luat-o de pe amazon.de


Lasă un răspuns

