Mortal

Nu ma pot abtine, e mult prea misto chestia asta asa ca o postez aici. Sper ca nu e o problema, daca e o scot. Fragment dintr-un interviu cu Stefan Agopian, Suplimentul de cultura nr. 214:

„De ce refuzati sa mergeti in Statele Unite?

Trebuie sa zbor cu avionul cam 18 ore si nu am voie sa fumez.

Refuzati pentru o tigara?

Culmea e ca in Phoenix e si sora-mea. Pe care nu am vazut-o de zece ani.

Nu pot sa inteleg.

Eu pot. Cum sa stau 18 ore fara sa fumez? Ca sa ce?

E ceva pentru care sa renuntati la fumat?

Uita-te la Mihaela Radulescu, in afisele in care te imbie sa te gindesti la femei si sa lasi tigarile. As prefera tigara chiar si femeii.”

Interviul e luat de Elena Vladareanu, e de citit tot, dar treaba asta m-a dat gata. „Cum sa stau 18 ore fara sa fumez? Ca sa ce?” Imi vine sa mi-o pun motto la blog🙂 Si fiindca tot vorbim de Agopian, cautam Manualul intamplarilor de cativa ani si m-am bucurat foarte tare cand am vazut ca apare in seria „Opere” de la Polirom. Inca nu l-am citit. Voi?

Explore posts in the same categories: tutun

6 comentarii pe “Mortal”

  1. to-morrow Says:

    He he he… acum stau si ma gandesc ca poate de aceea nu am fost eu in SUA pana acum🙂
    La o priviremai atenta/echilibrata/minutioasa etc, hai sa ne gandim ca din cele 18 ore de care vorbeste domnul din interviu, se scad vreo 8 (care sunt ore de somn). Parca e mai usor asa :)…

  2. capricornk13 Says:

    Ha! Incredibil! Si eu trebuia sa plec la Boston si NY in mai, la nunta unui prieten si macar pe jumatate nu merg din cauza fumatului! Rulz

  3. adinab Says:

    Eu as lua vaporul🙂 Motivul cu tigarea e f f rezonabil.

  4. zum Says:

    ce-i drept si eu as lua vaporul. si din cauza tigarilor, dar si pentru ca am impresia ca mi-ar placea mai mult. da’ o fi voie sa fumezi pe vapor?

  5. vic Says:

    nu cred. ca nici in tren nu e. altfel s-ar fi dus la sora-sa asa, via alaska.

  6. zum Says:

    hm, deci singura solutie e avion sau vapor personal cu liber la tutun. nasol. si cand ai ajuns acolo nu poti sa fumezi ca e interzis peste tot. cre’ ca nu merita.


Lasă un răspuns

