Snobism. Superficialitate. Sau cum vreti voi

tankbooks

Nu-mi vine sa cred ca am facut asta, da’ am facut-o: mi-am luat un tankbook! Da, da, o carte de-asta in pachet de tigari. Ma tot invart pe langa ele de o groaza de vreme, imi plac rau de tot asa, una langa alta, da’ mi-am zis ca nici chiar asa, doar n-o sa ma apuc acum sa le cumpar pe toate 6 din cauza unui moft. M-am straduit sa aleg una si am ales -incredibil- dupa criterii literare🙂 Tolstoi, ca n-o aveam.

Tocmai am primit-o. Arata fix ca un pachet de tigari. Dupa ce ii scoti folia si desfaci pachetul dai de o foita argintie si apoi de ti… aaa, carte. Cartea in sine e mica, alba si e chiar completa. Si foarte bine legata. Cam greu de citit, recunosc, da’ abia astept sa-mi ceara careva o tigara din pachetul meu de Leo Tolstoy. Si pe cuvant ca o s-o iau in avion si in tren cu prima ocazie😀

Sper sa ma abtin si sa nu ma apuc sa mi le cumpar pe toate. Desi imi place foarte tare Hemingway-ul ala. Si R. L. Stevenson🙂

Acum ca sa schimb subiectul, pe aici a inceput festivalul de film. Tare-mi place mie perioada asta in care sunt pline metrourile de oameni care citesc programul de la Berlinale. Eu ma duc la Retrospectiva sa vad Ben Hur, inca nu m-am aventurat la ceva nou. Nu l-am vazut niciodata si mi-am zis ca merita sa incerc versiunea asta restaurata. E drept, 215 minute e cam mult, dar are pauza. Ca pe vremuri. Daca-mi place ma duc si la West Side Story ca nici pe ala nu l-am vazut niciodata. Sunt si ceva filme romanesti, inca nu mi-am luat bilete ca nu stiu cand / daca sa merg.

Gata. Uichend placut!

Explore posts in the same categories: diverse

7 comentarii pe “Snobism. Superficialitate. Sau cum vreti voi”


  1. […] zum-cititor-viteaz & dudul-somnoros despre cartile mele si alte nazdravanii « Snobism. Superficialitate. Sau cum vreti voi […]

  2. luciat Says:

    ti-ai luaaaat? eu postasem poza acum o mie de ani pe blog, o gasisem nu mai stiu unde, parca la tuvia, dar credeam ca e asa, o fictiune🙂 mi-as lua si eu daca s-ar gasi pe-aici si n-ar costa enorm

  3. to-morrow Says:

    Poate vezi si filmele romanesti: lungmetrajul „Cea mai fericita fata din lume” (regia Radu Jude) si scurtmetrajele „Bric Brac” si „Renovare”. Daca le vezi, poate scrii despre ele, sa aflu si eu cum sunt.

  4. zum Says:

    @ luciat: da, chiar exista. cred ca de la tine am ajuns la cartuliile astea, acu’ o mie de ani. acum am dat de ele pe amazon. costa 8 euro una, transportul inclus. nu e mult, nu e putin, e cat sa nu ma pot abtine🙂

    @ to-morrow: poate le vad, nu stiu inca. deocamdata am descoperit (ieri seara) ca tare-mi place sa vad filmele astea vechi si facute pe 70 de mm in conditiile in care sunt aratate aici. asa ca ma duc si la West Side Story🙂

  5. capricornk13 Says:

    ce misto sunt!!! uau! vreau si eu, de pe amazon zici? ce ma oftic, abia am facut o comanda; si am comandat o singura carte:(

  6. zum Says:

    @ capricorn: stai linistita, nu cred ca dispar asa repede. iti iei data viitoare🙂

  7. d Says:

    ce frumos
    n-am mai vazut ceva asa de emotionant de cand eram mica si erau oameni de zapada prin gradini
    Eu vreau hemingway


Lasă un răspuns

