Shopping lista 15

Prima lista pe 2009, cu achizitiile din Italia si multe alte carti in italiana pentru ca am gasit o librarie online foarte misto si in plus am descoperit ca imi place enorm sa citesc in limba asta🙂

Marguerite Yourcenar – L’Opera al nero
Dizionari dell’Arte – Santi & Angeli e demoni
Carlo Ginzburg – Indagini su Piero
Italo Calvino – Fiabe italiane
Enrique Vila – Matas – Suicidi esemplari & L’Assassina letterata & Dalla citta nervosa
Giuseppe Tomasi di Lampedusa – Il gattopardo
Roland Barthes – Le plaisir du texte
Marguerite Yourcenar – Nouvelles orientales & Mishima ou La vision du vide
Tanguy Viel – L’absolue perfection du crime
Natalia Ginzburg – Lessico famigliare
Oriana Fallaci – Il sesso inutile
Paolo Giordano – La solitudine dei numeri primi
J. M. G. Le Clezio – Ballaciner
Dany Laferriere – Je suis un ecrivain japonais (cum sa rezisti unui asemenea titlu?)
Daniel Arasse – On n’y voit rien
Tolstoi – Moartea lui Ivan Ilici (tankbook)
Michael Ende – Die Unendliche Geschichte
Maria Savi-Lopez – Leggende del mare
Enrico Testa – Eroi e figuranti. Il personaggio nel romanzo
Rosa Montero – Storia del re trasparente
Roberto Bolano – La letteratura nazista in America
Julio Cortazar – Storie di cronopios e di famas
Sei Shonagon – The Pillow Book
Sam Savage – Firmin

Explore posts in the same categories: shopping

7 comentarii pe “Shopping lista 15”

  1. capricornk13 Says:

    sunt foarte curioasă ce părere o să ai de Il Gattopardo în italiană; eu l-am citit târziu, acum vreo doi-trei ani, în româneşte; deşi realizam că este o carte mare, importantă, că e bine scrisă, n-a reuşit să mă atragă cine ştie ce;
    altfel mi se pare genial că-ţi cumperi cărţi în italieneşte la berlin!

  2. capricornk13 Says:

    a, acum am văzut că ţi-ai luat Neverending Story în germană! bravo! reuşeşti să citeşti? eu după doi ani abia buchiseam Micul Prinţ:(

  3. zum Says:

    @ capricornk13: nu prea reusesc, dar nu ma las. sunt absoluta hotarata sa citesc, nu de alta dar am ajuns intr-un punct mort cu limba germana si daca nu fac un efort acum e grav. sper sa nu fie o poveste cu sfarsit nasol🙂

    sa vedem cu ghepardul, eu nu am nici un fel de asteptari, sunt doar curioasa. cat despre carti in italieneste la berlin, pai aici iti cumperi carti in ce limba vrei. de-aia e frumos🙂

  4. Vincent Says:

    Poti sa ne spui despre ce librarie online este vorba? Nu de alta dar stiu vreo 3 insa taxele de transport sunt uriase asa ca sunt curios ce ai gasit tu si cat de convenabil este pretul.
    Multumesc!

  5. zum Says:

    @ Vincent: pai si eu tot vreo trei stiu acum, variatii de libreria universitaria (fix asa se cheama una dintre ele). taxele de transport sunt in jur de 7 euro (merg pana la 13), reducerile la carti merg pana la 50%, adunat da bine. iar acum am si transport gratuit daca trec peste o anumita valoare a cumparaturilor. dar, sa nu uit, eu nu locuiesc in romania. deci nu stiu daca taxele sunt la fel…

  6. Vincent Says:

    Zum multam de info. Libreria Universitaria o stiam si eu si este intr-adevar cel mai cheap transport pentru Romania (undeva pe la 20 si ceva de euro).
    Restul din pacate au preturi foarte mari iar in Romania nu exista deocamdata nimeni care sa aduca macar o bruma de literatura italiana.

  7. zum Says:

    @ Vincent: pe amazon ai incercat? variantele astea europene, amazon.de, amazon.fr. nu stiu cat e transportul pana in Ro, dar mai au si ei carti in italiana. 20 si ceva de euro e foarte mult, eu am platit 13 euro pentru un pachet cu vreo 8-9 carti.
    mai e si liberonweb.it, incearca si acolo…


Lasă un răspuns

