Diverse

In primul rand, am primit ieri urmatorul comentariu pe care il postez aici exact cum a fost scris:

radu oltean Says:

13 martie 2009 at 6:33 pm

Buna
Vreau sa popularizez si pe blogul tau o chestie ff nasoala. Se doreste
ne-votarea in parlament a unei legi care mai proteja cat de cat patrimoniul arhitectural, spatiile verzi etc. In acest scop se va organiza de catre toate ONG-urile care se chinuie sa “salveze” Bucurestii un miting la parcul izvor pe 17 martie, orele 8-10. Scopul e nobil asa ca nu te supara.
vezi link:
http://art-historia.blogspot.com/2009/03/se-doresc-zgarie-nori-peste-tot.html
Chiar arunca-ti o privire. E pe bune!

dupa expirarea momentului poti sterge mesajul…”

Nu stiu ce sa zic, pare destul de nasol asa ca poate merita sa vedeti care-i treaba.

In al doilea rand, a fost roblogfest (da, da, stiu ca stiti🙂 ). Ii multumesc celui / celei care mi-a nominalizat blogul la sectiunea blog cultural, am fost tare surprinsa sa ma gasesc acolo si mai ales pe locul 15🙂 Eu m-am uitat la un moment dat pe site-ul lor si ma gandeam sa nominalizez cateva bloguri, dar trebuia sa-mi fac cont pentru asta asa ca am renuntat (lenea, deh!) Primele trei locuri sunt, in ordine: Bookblog, Terorism de cititoare si Town Portal/Carti. Felicitari, merita toate trei sa fie premiate. Insa v-as sfatui sa mai scotociti si prin celelalte bloguri de acolo, eu am facut asta si am gasit cateva destul de faine de care nu stiam. Inca mai am de citit, dar cred ca o sa adaug cateva la blogroll.

Explore posts in the same categories: blogosfera, diverse

7 comentarii pe “Diverse”

  1. Alexandru Says:

    Felicitări şi ţie, m-am bucurat să te găsesc menţionată printre primii : )

  2. luciat Says:

    felicitari, zum! si meritai!

  3. zum Says:

    @ Alexandru: multumesc frumos🙂

    @ luciat: multumesc, nu stiu cum e cu meritatul asta, nu prea cred eu ca meritam, ca sunt multe bloguri care imi plac si nu-s pe acolo. tu insa esti cea mai tare, pe podium intre doua bloguri colective🙂 bravo! eu te-as fi pus pe locul intai (la egalitate cu bookblog, ca sa nu se supere nimeni😀 , ca merita si bookblog pentru toate initiativele si chestiile pe care le face)

  4. capricornk13 Says:

    felicitari, felicitari! imi pare rau, rau ca nu te-am propus eu, nu m-am gandit, ca asa faceam; nici n-am votat anul asta, am uitat complet:(
    oricum, considerati c-ati avut doua voturi in plus tu si luciat:)

  5. zum Says:

    @ capricornk13: multumesc. n-ai de ce sa-ti faci griji, nu se vota la categoria asta. a fost jurizata🙂

  6. white noise Says:

    da, ai primit o nota tare frumoasa! felicitari🙂

  7. zum Says:

    @ white noise: multumesc. chiar ma gandeam ca n-am mai luat de mult note🙂


Lasă un răspuns

