De weekend

In continuarea fireasca a postarii precedente despre cartile copilariei: am gasit in The Guardian o foarte frumoasa galerie cu ilustratii din carti pentru copii. Imi vine sa mi le cumpar chiar acum si daca n-o sa le iau chiar pe toate, macar pe aia cu Classic Poetry tot o iau eu la un moment dat.

Nu stiu cum am reusit pana acum sa ignor minunatia de I can has cheezburger! Da’ am recuperat azi, hlizindu-ma toata dimineata la matele alea. Asta dupa ce m-am hlizit acum cateva zile intr-o librarie unde am dat peste cartea respectiva🙂

Un blog nou cu o idee jucausa: sms-uri catre scriitori celebri. Ce le spune Vera aflati de aici.

Si din nou o intrebare (o fi ea prosteasca, dar nu ma intereseaza) pentru cei care se ocupa cu publicarea si alte afaceri legate de carti: daca Tablou de familie nu se mai gaseste nicaieri si daca aduna cativa dintre cei mai buni scriitori romani ai momentului, n-ar fi logic sa apara o editie noua? Care sa se gaseasca in librarii? Nici n-ar fi prea greu sa i se faca reclama…

Explore posts in the same categories: blogosfera, cartile copilariei, diverse, linkuri

5 comentarii pe “De weekend”

  1. ionuca Says:

    Hiiii, ce misto e blogul cu SMS-urile! Love it, love it, love it! Merciiii! ^_^

    Daaaa, si eu vreau Tablou de familie!!!

  2. Alexandru Says:

    Da, blogul Verei e genial, şi mie-mi place mult! : )

  3. to-morrow Says:

    Stiu ca editura aceea, Leka Brancus, nu mai exista. Dar poate cineva trece pe aici si vede ca lumea cauta, si reediteaza…
    Pana atunci, uite Tablou de familie-Cenaclul Litere, din Observator Cultural🙂
    http://www.observatorcultural.ro/Tablou-de-familie*articleID_21369-articles_details.html

  4. zum Says:

    @ to-morrow: pai nu zic sa o reediteze aceeasi editura, ca n-am rezolvat nimic. multumesc pentru link, citisem dosarul. poate de-aia mi-a si revenit cheful sa citesc si eu cartea asta de negasit.

  5. vladp9 Says:

    invit toti cititorii acestui blog la un sondaj, rog sinceritate maximă:

    http://chrisalida.wordpress.com/2009/03/21/398/


Lasă un răspuns

