Le hamite. Shopping lista 16

Am vreo trei insemnari incepute pe care nu reusesc sa le duc pana la capat si sa postez aici. Toate despre carti citite acum vreun an. Una e Exuvii, alta e Lorgean, cealalta e un Vonnegut. Mai am si niste randuri despre cateva cartulii de poezie, dar uite ca nu pot sa ma adun si sa postez despre ce-am mai citit. O fi de vina primavara (sosita – in sfarsit! – si la Berlin), o fi lehamitea asta ce m-a apucat de ceva vreme, habar n-am. Sper sa termin de scris despre Exuvii, ar fi prima pe care as vrea s-o postez fiindca mi-a placut mult de tot si cred ca zilele astea imi prinde bine sa vorbesc despre o carte care mi-a placut mult. Bine, mi-a placut mult si Vonnegut, dar ii vine si ei (lui) randul🙂

In rest, n-am terminat inca Orbitor. Intre timp am citit aproape un volum din Jurnal, jumatate din Levantul, o gramada din cele doua volume Plurivers, frunzarit Nostalgia si un graphic book (asa se cheama?) facut dupa Travesti. Dupa cum vedeti, Cartarescu m-a prins cu totul. Ah, sa nu mai zic de Marthe Robert, de care am auzit de la luciat, am regasit-o la Simona Sora si a carei carte Roman des origines et origines du roman o citesc in paralel cu toate astea de mai sus🙂 (pe Marthe Robert o pomeneste si Cartarescu in Jurnal, eu nu auzisem de ea, dar asta nu e de mirare).

Am primit un pachet de acasa si nu stiu daca sa trec cartile astea la shopping. Hai sa le trec, ca cineva le-a cumparat, chiar daca nu eu. Asadar:

Gellu Naum – Cartile cu Apolodor
Mircea Horia Simionescu – Dictionar onomastic & Bibliografia generala
Sergei Dovlatov – Rezervatia Puskin
Rilke – Povestiri despre Bunul Dumnezeu & Jurnal & Insemnarile lui Malte Laurids Brigge
Iubiri subversive – antologie de Dan-Silviu Boerescu (ceruta insistent pentru Razvan Radulescu)
Arto Paasilinna – Morarul care urla la luna
Laszlo Darvasi – Vanatorii de caini din Loyang

Si am cumparat si eu o noua tona de carti, majoritatea de la Polirom fiindca au o groaza de chestii misto la 4,99 lei (uitat-va, se pare ca se vand foarte repede):

Kurt Vonnegut – Fiti binecuvantat, domnule Rosewater
Bruno Schulz – Manechinele
Peter Beagle – Un loc placut si numai al lor
Ryu Murakami – Copii de aruncat
Ileana Malancioiu – Linia vietii
Daniel Pennac – Micuta vanzatoare de proza
Adriana Babeti – Ultimul sufleu la Paris. 69 de retete culinare
Dan Sociu – Nevoi speciale
Lucian Dan Teodorovici – Circul nostru va prezinta & Celelalte povesti de dragoste
Melania Mazzucco – Numele ei era Viata
Erich Fried – Love Poems
Antonia Pozzi – Parole / Worte

Ah, sa nu uit: luiza mi-a dat vestea asta. In caz ca mai sunt in Berlin la toamna, sigur ma duc!

Explore posts in the same categories: diverse, shopping

2 comentarii pe “Le hamite. Shopping lista 16”

  1. white noise Says:

    eu am citit Levantul pe nerasuflate, mai bine zis de vreo 5 ori am citit Levantul pe nerasuflate.dar poate-au fost mai mult de 5🙂

  2. zum Says:

    @ white noise: da, pe nerasuflate si eu. dar numai acasa, fiindca am cartoiul ala de la Humanitas pe care nu pot sa-l iau nicaieri😦


Lasă un răspuns

