Poemul de sambata

Prima data am vazut la Luiza. Alexandru si Pobby au preluat si ei. Imi place, asa ca o sa incerc si eu sa postez in fiecare sambata o poezie. Deocamdata nu am ales nici una asa ca primul poem va fi sambata viitoare. Pentru azi am insa un link cu luna poeziei si inca unul unde va puteti inregistra si veti primi si voi pe mail cate o poezie pe zi, dar le puteti si citi pe toate acolo. Am aflat despre asta de la white noise, m-am inscris si eu, poate aruncati o privire.

Si Paste fericit celor care sarbatoresc maine!

Explore posts in the same categories: blogosfera, linkuri, pds

18 comentarii pe “Poemul de sambata”

  1. Alexandru Says:

    Mie-mi place sa ne purtam asa, simbetele. De-abia astept sa se faca pds day : )

  2. white noise Says:

    am scris si eu🙂
    si celor care sarbatoresc maine: Paste Fericit!

  3. Jo Says:

    nu ar fi frumos si unul cu poezie neaosa? cate una pe zi… ne-am familiariza si cu poetii contemporani nu asa de intens mediatizati ca prozatorii. sau ne-am delecta cu „clasicii”. sau exista deja vreun proiect cu o poezie pe zi?
    poate va bate pe voi gandul sa faceti ceva de genul, mai ales ca white noise o stiu indragostita de poezie si la curent cu tot ce misca.

  4. zum Says:

    @ Jo: pai ar fi frumos, dar nu ma vad facand asa ceva. eu sunt doar un cititor si nu am pretentia ca as fi experta in poezie astfel incat sa pot construi un asemenea site. citesc si imi place, dar asta e cu totul altceva.

  5. white noise Says:

    @jo- m-am gandit si la asta, dar e o problema cu coyrightul. de asta am inceput cu whitman. probabil intr-o sambata o sa pun si o poezie din asta, ultracontemporana.

  6. zum Says:

    @ Jo: deci am uitat sa spun: mai sus vorbeam despre o poezie pe zi, asta e prea mult pentru mine si nu e ceva ce as putea sa fac🙂 cred ca asta ziceai, un site de genul acestui poem-a-day, dar cu poezie neaosa. nu? sunt cam ametita de la o vreme🙂

  7. zum Says:

    @ white noise: mie treaba cu drepturile de autor nu mi-a trecut prin cap pana acum😐

  8. capricornk13 Says:

    @white noise: hm, cu drepturile de autor pentru poetii contemporani – eu cre’ca nu s-ar supara prea tare daca le-ar pune cineva pe blog / site niste fragmente de poeme, cat sa trezeasca interesu’, specificand dup-aia din ce volum provin, la ce editura a fost publicat, unde poate fi gasit etc.; am vazut bloggeri procedand asa si mi se pare elegant; e adevarat ca n-ar mai fi ‘p.d.s.’ sau un poem pe zi, dar…

  9. white noise Says:

    o sa ma gandesc si o sa gasesc eu o solutie pana la urma.

  10. Jo Says:

    da, ma refeream la un site cu o poezie pe zi. si treaba cu drepturile de autor nu o vad nici eu un impediment. ar fi un fel de publicitate (ca tot voieste blogosfera aproape paranoic la ideea ca in spatele unor bloguri ar fi de fapt o editura sau alta). si o publicitate in sensul cel mai bun, ar facilita „intalnirea” iubitorului de poezie cu poetii si volumele lor.
    si eu iubesc poezia, dar recunosc ca nu sunt foarte la curent cu noile aparitii,citesc mai mult ce imi cade in mana sau mouse mai nou :p
    oricum eu voi continua sa va urmaresc pe voi cu ce postati pt ca ma multumesc si cu vreo trei-patru poezii pe sambata.
    thank you, poetry lovers.

  11. andru Says:

    Ar fi minunata chestia asta, cu o poezie pe zi. Desi mi-e destul si un text pe saptamana – sunt intr-o asa pasa proasta cu cititul, parca totul imi scapa…

    Chiar, nu e nimeni interesat de-un „seminar” virtual de poezie contemporana? Poate sa alegem niste texte/volume pe care sa le citim, fiecare in hruba lui, si-apoi sa le discutam? Stiu, suna al naibii de stupid, de scolareste, e si tare egoist… Dar simt foarte tare nevoia sa citesc aplicat poezie iar aici (nu aici, la zum, ci aici la mine acasa) nu e nimeni care s-o faca alaturi de mine.

    (zum, daca am sarit calul cu comentariul asta, urecheste-ma! Eu oricum rosesc la greu in clipa asta…)

  12. andru Says:

    („Urecheste-ma” mi-e tare drag, vine dintr-un trecut care-mi da zambete. Na’, iar rosesc…)

  13. zum Says:

    @ andru: treaba asta cu alesul cartilor seamana prea mult a club de carte, ori eu una nu reusesc niciodata sa ma tin de ceva atat de strict🙂 ma mai gandesc. oricum, eu citesc poezie si postez aici despre ce am citit, asa ca poti sa vii sa comentezi daca-ti place sau te intereseaza cartea respectiva. sau poate imi dai si tu idei ce sa mai citesc. dar daca o impachetezi asa, cu „alegem o carte, citim fiecare si apoi venim si discutam” mie imi suna niste alarme🙂

    (nu vad de ce te-as urechea / urechi… cum se zice?! da’ cine stie ce mi-o scapa mie😀 )

  14. luiza Says:

    mâine o să fie primul tău p.d.s.🙂 de-abia aştept.

  15. zum Says:

    @ luiza: of, deja am emotii! si ma faci sa ma intimidez si mai tare. sper sa nu fac blocaj de p.d.s. sau atac de panica p.d.s.-ista🙂

  16. Alexandru Says:

    Zum, ”plagiază” şi tu ceva ca să nu faci atac de panică🙂

  17. zum Says:

    @ Alexandru: gata, am plagiat. acum e mult mai bine🙂


  18. […] 18, 2009 by adinab Am vazut zilele trecute la zum o postare despre “poeziile de sambata”, mi-a placut si m-am gandit sa ma alatur jocului. Prima […]


Lasă un răspuns

