Palavrageala. Shopping lista 17

Trebuie sa va zic despre un blog destul de nou care mie imi place la nebunie: O carte intr-o fraza. Trei domni, „minimalisti si modesti”, scriu despre carti. Nu chiar intr-o fraza dar pe-aproape. Mi-au placut foarte mult insemnarile despre Moscova-Petuski si despre poetii arabi din Spania de acum o mie de ani. Cred ca o sa fie unul dintre cele mai faine bloguri despre carti. Ca sa nu mai zic ca s-au alaturat jocului cu poemul de sambata si cred ca o sa citim niste poezii tare frumoase pe acolo.

Asa, acum ca i-am laudat pe altii sa ma laud si io: am primit Calvino, toooooot, cum zic la pagina de carti pe care le vreau🙂 Trei volume care contin tot ce a scris Italo Calvino (later edit: e vorba de fictiune, ca mai sunt si eseurile, mai e si culegerea de povesti italiene – pe care o am de asta iarna, mi-am luat-o din Florenta – mai e corespondenta, dar si un Album Calvino pe care il vreau neaparat). In italiana, deci n-o sa fie chiar usor, dar abia astept sa le citesc! Si arata si bine, au o foita galbuie si subtire, imi plac la nebunie. Deci sunt foarte fericita si tineam sa zic asta🙂

Si daca tot am ajuns la capitolul asta, repede niste carti noi:

Vladimir Nabokov – Glorie
Pauline Kael – I Lost It at the Movies
Nabokov – Lectures on Literature
Nabokov – Lectures on Russian Literature

Mi-am propus sa il iau pe Nabokov drept indrumator si sa citesc/recitesc cartile pe care le discuta el in cele doua Lectures on Literature. Sper sa reusesc si sa nu ma las in voia ispitelor prea tare.

Revin mai incolo cu insemnarea aia despre Exuvii pe care o tot promit. Acum mai am cate ceva de facut.

Explore posts in the same categories: blogosfera, shopping

10 comentarii pe “Palavrageala. Shopping lista 17”

  1. isuciu Says:

    Tu stii italiana ? Crezi ca literatura poate fi bine inteleasa si asimilata citita intr-o limba straina?

  2. miratul Says:

    Nu cumva m-ai banat ?

  3. dragos c Says:

    mmmm, interesant, carevasaszica incepi cu anna karenina, kafka, petersburg, casa umbrelor etc.? mult succes! si astept si despre exuvii…

  4. r. Says:

    🙂
    Ce altceva pot zice decat „Multumesc”?
    Astept si eu sa vad ce scrii despre „Exuvii”.

  5. alix Says:

    Reiau.Tu stii italiana ?

  6. zum Says:

    @ isuciu (miratu & alix): da, stiu italiana. nu e nici o problema cu cititul intr-o limba straina daca stii bine limba.

    @ dragos c: mersi🙂 (da’ nu incep imediat, am altele in plan inainte de lectiile lui Nabokov)

  7. isuciu Says:

    Mersi de raspuns. Credeam ca m-ai banat.

  8. als Says:

    eu ma-ndoiesc f tare k va intelege ceva din ce va citi

    in ORICE limba😉

  9. zum Says:

    @ als: da, si eu🙂

  10. Alexandru Says:

    să sperăm că măcar „asimilează”.


Lasă un răspuns

