p.d.s. 4 – pe scurt

Incepusem sa ma plang ca blogul meu se transforma intr-o colectie de p.d.s.-uri, ca nu mai am timp sa scriu si altceva. Acum era sa nu apuc nici p.d.s.-ul. Asa ca rapid, o poezioara citita acu’ o saptamana. Deschide volumul lui O. Nimigean Week-end printre mutanti:

dichtung und wahrheit

ca o intamplare hieroglifica
s-ar putea desfasura spusa:
deci sub o panza de nour
s-ar fi vazut soarele, straveziu ca meduza

ori ca un glob ori ca un ou
in care in ape abia inchegate
un pui de aur topit
cu aripile si ciocul ar bate

apoi subtiindu-se nourul
ai inchide brusc ochii orbit
si ai astepta sa se risipeasca
halourile de antracit

desigur te-ai intreba intre timp
vedenia de aur ce semnifica
si inainte de a-ti raspunde „nimic”
ai povesti-o ca pe o intamplare hieroglifica

Nu am uitat de leapsa de la Alexandru, dar pana marti nu apuc. Atunci chiar o sa scriu, fiindca am gasit in sfarsit ceva🙂

Explore posts in the same categories: pds

2 comentarii pe “p.d.s. 4 – pe scurt”

  1. Alexandru Says:

    Eu cred ca semnifica o meduza stravezie, totusi – imaginea asta mi-a placut cel mai mult🙂

    Sa stai linistita dinspre partea cititorilor. Pina-ti mai termini treburile, o sa te recitim. Chiar m-am intilnit, azi, cu citiva fideli prin arhive🙂

  2. zum Says:

    @ Alexandru: mie imi plac si apele abia inchegate in (din?) care bate puiul de aur topit.

    hehe, poate fi distractiv sa scotocesti prin arhive (dar eu nu o fac niciodata prin arhivele propriului blog fiindca l-as sterge. asa ca sper ca o duc bine fidelii pe acolo, sa le transmiti salutari)


Lasă un răspuns

