Chestii. Shopping lista 18

Am mai descoperit doua bloguri: un turist literar cu un blog aratos si, cred, destul de nou (nu vad nicaieri vreo data sau asa ceva). Citeste carti faine si imi place. Adaugat in blogroll. Al doilea este Citesc, deci exist al lui Doru Pop / Darth Doru. Nu stiu cum de l-am ignorat pana acum, da’ tot e bine ca l-am gasit🙂 Cele mai recente insemnari sunt despre Péter Esterházy. N-am citit nimic, ma gandesc sa imi iau O femeie data viitoare cand se face timpul de comandat carti.

Si ca tot veni vorba de comandat carti, mi-am mai luat cateva (ca de obicei, foarte muuulte):

Heinrich Boell – Opiniile unui clovn
Bernhard Schlink – Cititorul & Evadari din iubire
Juan Carlos Onetti – Istoria cavalerului rozei si a fecioarei venite din Liliput cu burta la gura
Gonzalo Torrente Ballester – Fragmente de apocalipsa
Guenter Grass – Toba de tinichea
Ioan Grosan – O suta de ani de zile la Portile Orientului
Radu Cosasu – Opere I
Emil Brumaru – Ceresetorul de cafea
Emil Brumaru – Dumnezeu se uita la noi cu binoclul
Roberto Bolano & A. G. Porta – Consigli di un discepolo di Jim Morrison a un fanatico di Joyce
Roberto Bolano – Chiamate telefoniche
Antonio Tabucchi – Gli ultimi tre giorni di Fernando Pessoa
Valery Larbaud – A. O. Barnabooth
Charles Dantzig – Dictionnaire egoiste de la litterature francaise
Charles Dantzig – Encyclopedie capricieuse du tout et du rien
Leonid Dimov – Opere
Ioana Nicolaie – Cerul din burta

Intre timp am ajuns aproape de finalul compunerii lui Luca si de cateva zile n-am mai apucat sa ma ating de ea. Niste JAPITE ORDINARE comploteaza si nu vor sa ma lase s-o termin. Oare de ce?! In rest, cum prind un minut liber caut poeme despre grebla. Luizaaaaaa, ce ne-ai facuuuuuut?!🙂

Explore posts in the same categories: blogosfera, diverse, shopping

9 comentarii pe “Chestii. Shopping lista 18”

  1. sergiu. Says:

    doamne, da’ cat timp liber ai ? si mai ales cand o sa le citesti p-alea de dantzig ? citesti asa repede!!

  2. dragos c Says:

    mai, nu stiu cum, dar nu mi-au placut opniile lui boll de nici nu le-am terminat… poate iti spui si tu parerea.
    FELICITARI pentru cei 2 schlinki, grosan, de grass nu mai zic.
    bolano cica e cam depresiv… da’ n-am cetit.

  3. Alexandru Says:

    @Zum: Hm, mie tema de la Luiza mi se pare, pina la urma, destul de usoara. Nu mi-as fi inchipuit ca exista atitea poezii despre grebla! Eram convins ca dragostea e intilnita cel mai des in poezii, acuma mi se pare ca are in grebla un concurent redutabil.

  4. luiza Says:

    grebla e pentru săptămâna viitoare🙂

  5. zum Says:

    @ sergiu: nu citesc deloc repede. si nu stiu care-i problema, am timp, doar nu tre’ sa le termin pe toate intr-o saptamana🙂 dantzig citesc cate putin in fiecare zi, ca sunt dictionar si enciclopedie🙂

    @ dragos: nu stiu ce sa zic de boell, vad eu dupa ce citesc. la fel cu restul. mie bolano mi-a placut, am citit literatura nazista in america. trebuie sa ma grabesc sa scriu despre cititele necomentate🙂

    @ Alexandru: nu gasesc GREBLE!!!

    @ luiza: stiu, da’ incerc sa-mi fac lectiile din timp (lucru care nu mi-a reusit niciodata)

  6. Vera Says:

    de unde ai comandat dimov? vreau si eu!

  7. Vera Says:

    merci mult! si bineinteles ca nu m-am abtinut si-am comandat si vreo alte 10 carti🙂

  8. zum Says:

    @ Vera: asa patesc si eu de fiecare data🙂


Lasă un răspuns

