p.d.s. 7 – Italo

Visitando necropoli con donne

Italo Calvino

Visitando necropoli con donne
viene l’ora del tè: già il pomeriggio
è andato. E s’avvicina l’ora
di cominciare un nuovo amore
e insieme l’ora di finirlo.
Così passa l’età. Chissà se un segno
lasceremo, magari senza accorgercene:
una pietra squadrata tra le pietre
dell’enorme piramide, o una spoglia
d’ossa in un loculo.

***

Incontro con Italo Calvino

Din drag de Calvino, chiar daca nu o am decat in italiana. Cred ca e totusi destul de usor de inteles si oricum exista dictionare online. Nu ma incumet sa traduc.

Pentru toti cei care au poza lui pe desktop si pentru toti cei care cred ca Orasele invizibile e o carte aproape insuportabil de minunata.

(Poza e de aici.)

Explore posts in the same categories: pds

26 comentarii pe “p.d.s. 7 – Italo”

  1. luiza Says:

    n-aveam poza pe desktop, da cred că oraşele invizibile e insuportabil de minunată. ba mai mult, e una din puţinele cărţi cu care aş dormi sub pernă🙂

  2. capricornk13 Says:

    @zum: ce mititica ma simt! gata, pun mana pe orasele invizibile…
    off topic: era sa-ti scriu sa ne vedem la Berlin in weekend (sa te intreb ce carti mai vrei:) insa zborurile sunt insuportabil de scumpe (directe de la bucuresti nu se ezista) asa ca plec la venetia; da’ tot te vizitez eu candva!:)

  3. zum Says:

    @ luiza:🙂

    @ capricornk13: cum nu exista zboruri directe?!!! german wings si blue air, am zburat eu, zboara o gramada de lume! doar nu le-or fi anulat de saptamana trecuta pana acum… hai ca m-am panicat, ma duc fuguta sa ma uit.

  4. zum Says:

    @ capricornk13: bun, deci m-am linistit, zborurile sunt inca acolo. germanwings, pe care ti-i recomand calduros si blue air, pe care nu i-am testat niciodata. preturile sunt decente, numai ca nu zboara zilnic. altfel, de la baneasa la schoenefeld sunt 2 ore si un sfert🙂
    daca ai chef vreodata, te astept (in weekend a fost oribil, ploaie si frig de ziceai ca vine iarna. asa ca n-ai pierdut nimic).

    sa stii ca initial scrisesem si „pentru toti cei carora nu le place calvino”, da’ m-am gandit sa sterg ca poate te superi🙂

  5. als Says:

    f interesant: si mie imi place (mult) calvino – mai ales ‘orasele invizibile’ -, dar nu-mi plac unii/unele carora le place calvino…

  6. zum Says:

    @ als: da, exact, nici mie.

  7. als Says:

    who cares what U like?!🙂

  8. k Says:

    oh, grow up, man! da nu pe bloguri misto, pleaseeee

  9. zum Says:

    @ als: very funny😛

    @ k: ei, lasa-l, se mai amuza si el.

  10. capricornk13 Says:

    @zum: stiam de German wings, draga mea, insa nu zboara la orele la aveam eu nevoie – maine seara cu duminica seara; iar variantele fezabile erau inspaimantator de scumpe:) si trebuia sa lasi, cum sa ma supar?! mai am ceva simt al ridicolului…:)

  11. als Says:

    @ k: era un follow-up irezistibil la povestea cu ‘cui ii place calvino’, nu vad nimic ‘imatur’ in a detesta persoane care au aceleasi gusturi cu tine…
    i certainly don’t want to keep it a secret😉

  12. zum Says:

    @ als: irezistibil?! ah, dar l-ai folosit atat de des, e deja plictisitor. mie mi se parea asa, ceva zis de dragul de-a zice. daca zici tu ca n-ai putut rezista… in fine, asa te-oi fi simtind tu bine🙂
    si de acord, nu e nimic imatur in a detesta persoane care au aceleasi gusturi cu tine. (da, stiu, nu-ti pasa ce cred eu🙂 )

  13. als Says:

    … si tu crezi k acest ‘pattern’ al tau – de a-mi da, kipurile, mereu (ironic) dreptate – nu e plictisitor?

    intr-adevar (ha!), in ce ma priveste, nimic nu-mi face mai mare placere decit a strica bucuria oamenilor de pretutindeni! i’m a bona fide killjoy😉

  14. zum Says:

    @ als: aaa, da’ nu-mi strici nici o bucurie, din contra!😛

  15. als Says:

    poftim, EXACT ce spuneam!

    so here it goes: vai zum, da eu stiam k esti o fata atit de buna & de buna cititoare & TOTI cei care intra pe blogul tau sint niste persoane atit de bune la suflet & de bine crescute… este EFECTIV o bucurie sa intri aici, nu-i asa?😉

  16. zum Says:

    @ als: de ce intri? ca sa-mi strici mie „bucuria”? nu merge. ca sa te distrezi? si cum te distrezi, zicand la nesfarsit aceleasi lucruri? ok, n-ai decat. oricum stii ca ai intotdeauna dreptate, cum as putea sa te contrazic vreodata?😛 (ah, si cel mai bun la suflet, cel mai bun cititor, cel mai bine crescut vizitator al meu esti chiar TU. asa ma bucur ca ne vizitezi!😛 )

  17. als Says:

    ASTA vroiam sa aud!🙂

    ps distractia mea este mereu aceeasi, fireste, pt k numarul jocurilor & al regulilor acestora este limitat

  18. zum Says:

    @ als:🙂 vai, ce ma bucur ca ti-am zis fix ce vroiai sa auzi!😛

  19. als Says:

    WHATever!
    unii se bucura din orice…🙂

  20. zum Says:

    @ als: si ce-ar fi asa rau in asta?
    acum gata, am stricat suficient postarea despre Calvino cu toate comentariile astea penibile.

  21. als Says:

    pai, penibil mi se pare k nu se imbulzeste nimeni altcineva sa comenteze calvino🙂

  22. zum Says:

    @ als: mie nu. daca n-au oamenii nimic de zis, de ce-ar zice? doar de dragul de-a vorbi? iar faptul ca n-au nimic de zis nu-i deloc penibil sau grav. ca nu stiu tu ce ai avut de zis in afara de „nu-mi plac unii/unele carora le place calvino”.

  23. als Says:

    pt k il admir prea mult pe calvino pt a-l comenta pe blogul unei persoane pe care nu o admir

  24. zum Says:

    @ als: ei, daca-l admirai asa de mult taceai si nu veneai sa bombani pe blogul meu. de altfel, poate te si opresti, ca prea ai comentat aiurea aici, sub poezia lui calvino. imi imaginez ca vrei sa ai ultimul cuvant asa ca, te rog, zi ce-oi mai avea de zis si gata.

    („aiurea” insemnand fara legatura cu postarea de mai sus, n-as vrea sa fie interpretat altfel)

  25. als Says:

    oh, dar ce, blogul tau este un fel de monument al tacerii pt calvino?!🙂

  26. zum Says:

    @ als:😛


Lasă un răspuns

