p.d.s. 8 – cu grebla

Luiza ne-a dat tema pentru azi: grebla. Foarte, foarte greu. Intre timp si-a dat seama ca de fapt era furca, da’ acum ce sa mai facem, am cautat cu grebla, am gasit cu grebla, grebla sa fie!

Albinuta

Albinuta Zum-Zum-Zum
Pleaca la plimbare-acum
Treaba ea si-a terminat
Si-o vacanta si-a luat.

Vrea sa zboare, drept spre mare
Sa stea intinsa la soare
Bagajul l-a aranjat
De nimic nu a uitat.

Grebla, sita, lopatica
Galetusa mititica, palaria, ochelarii
Cei rotunzi facuti din floare
Papucii si un colac, puse bine in rucsac

Albinuta Zum-Zum-Zum,
Iti doresc drum bun, drum bun!

BEE

***

Cu multumirile de rigoare lui Alexandru, far’ de care ati fi citit o poezie plictisitoare in care grebla e luata-n serios.🙂

Explore posts in the same categories: pds

13 comentarii pe “p.d.s. 8 – cu grebla”

  1. Alexandru Says:

    Aia a lui Eugen Jebeleanu, adică?🙂

    (vezi că ai uitat să faci ochelarii albinuţei Zum).

  2. zum Says:

    @ Alexandru:🙂 (ochelarii sa si-i imagineze cititorul😛 )

  3. luiza Says:

    vaiiiii, cât de drăguţ! da am o nelămurire, albinuţa zum zum zum e creaţia lui alexandru?🙂

  4. zum Says:

    @ luiza: nu, e doar gasita de alexandru. e poezie anonima, o gasesti pe site-uri pt. copii🙂

  5. Alexandru Says:

    @Luiza: Meşantă!🙂 Mi-ai recunoscut stilul după diminutive, nu?🙂

    @Zum: Trebuie să-ţi mărturisesc adevărul – eu am scris ”Albinuţa Zum Zum Zum” special pentru tine, apoi, din modestie şi din timiditate, am pus-o pe tot felul de site-uri şi forumuri pentru copii, http://www.suntmamica.ro si altele, ca să pară o creaţie colectivă şi anonimă🙂

  6. luiza Says:

    :))) daaa, mai ales după „găletuşa mititică” şi rima soare/mare

  7. zum Says:

    @ Alexandru si luiza:🙂🙂🙂

  8. afreuda Says:

    simpatica albinuta zum zum zum. si e mai bine cu grebla. furca are ceva sinistru in ea :d

  9. crocolili Says:

    vaizum, te-am visat azi noapte. se facea ca eu eram urcata pe o buturuga, si ma luptam sa culeg ceva in timp ce o albina dorea sa ma raneasca. se intampla in mijlocul unei gradini. si de undeva din Laterala, pe-o poarta, veneai tu, zambind laaarg laarg, insotita de cineva (cred ca era Alexandru). povesteati de zor, ceva de carti, si la un moment dat persoana care te insotea spune
    -paaai daca ar fi dupa ea (dupa tine) ar recomanda din 129 de carti si ar spune ca toate ii sunt preferate

    …129? nu stiu di ce🙂

  10. zum Says:

    @ crocolili: mai intai, sa stii ca albina care incerca sa te raneasca n-avea nici o legatura cu mine si nici cu albinuta zum de mai sus. apoi, precis eram eu aia care venea din Laterala, m-am recunoscut dupa zambet.🙂 si cred ca eram cu Alexandru, numai el ar fi stiut de cele 129 de carti.
    da’ sper ca pana la urma nu te-a ranit albina si nici n-ai cazut de pe buturuga din cauza noastra. asa, ca sa ma mai visezi🙂

  11. Alexandru Says:

    @Crocolili:

    Ai visat exact. Cind erai urcata pe buturuga, noua tocmai ni se implinise visul: poetul ei preferat (adica al lui Zum), care e si poetul meu preferat, publicase la editura Vinea 129 de carti noi. Ieseam din curtea editurii bucurosi, de-asta ziceam ca daca ar fi dupa ea, le-ar recomanda pe toate 129 : )

    (albinele din curtea editurii sint umpic ametite de la parfumul de cerneala, dar nu-s agresive)

  12. elena Says:

    autoarea poeziei este o fetita pe nume Patricia, atunci era in clasa a III-a. Acum e mult mai mare…


Lasă un răspuns

