stirile de la ora nu-stiu-care

uf, ce m-am saturat de ploi! ploua de multe zile, cu mici pauze. duminica m-am imbracat iar cu hainuta din colectia toamna-iarna iar seara am dat drumul la caldura fiindca dardaiam prea tare, nici o carte-n mana nu puteam sa tin. nu e nici un semn c-ar veni vara in zilele urmatoare, m-am cam resemnat.

pe site-ul Ploirom Polirom (ce greseala am facut si eu, PLOIrom, auzi! oare de ce?🙂 ), la carti in pregatire, multe bunatati: Bestiar-ul lui Cortazar, Cat de mult o iubim pe Glenda, tot a lui (eu am o editie mai veche de la ALL, da’ e bine c-o reediteaza Poliromul), Johnny Panic si Biblia viselor a Sylviei Plath si, bucurie mare si motivul pentru care scriu postul asta, editia a II-a din Teodosie cel Mic!!! daca e cartonata si cu dosar critic (cum sunt Exuvii si Cum mi-am petrecut vacanta de vara) sigur cumpar cateva exemplare. unul pentru mine si altele sa le fac cadou, ca si asa am innebunit o gramada de lume cu Teodosie da’ n-am imprumutat-o niciodata fiindca mi-era frica sa nu raman fara ea.🙂

o ceream in gura mare acu’ ceva vreme, va dati seama ce ma bucur🙂 si poate aduna cineva si povestirile intr-un volum, cumpar cel putin 5 exemplare si din ala, promit!

in rest, se apropie festivalul de poezie si am cautat si eu macar un poet roman pe lista de participanti. n-am gasit. pacat, ca ma hotarasem sa merg anul asta si mi-ar fi placut sa vad si romani. trebuie sa ma documentez un pic, nu cunosc nici unul dintre numele alea de pe afis. cunosc in schimb o gramada din numele de pe afisul festivalului literaturii, care o sa fie in septembrie: Mircea Cartareascu, Arundhati Roy, Atiq Rahimi, Colum McCann (de care am auzit de la Luiza si mi-a placut ce-am auzit, m-as duce sa-l vad), mai sunt si altii dar inca nu e gata programul. e, totusi, prea devreme chiar si pentru nemti.

si-acum gata, stirile s-au terminat, va doresc o seara placuta. eu ma intorc la ploile mele.

Explore posts in the same categories: diverse

26 comentarii pe “stirile de la ora nu-stiu-care”

  1. vera Says:

    of, innebuniti oamenii tu & luiza cu festinele astea literare de prin strainataturi! carele noi aici in bucuresti n-am avut nimicutza, in afara de vreo 2-3 intilniri pe la muzeul taranului roman, unde au venit doar scriitorii invitati & cei 10 jurnalisti culturali si asta a fost…

  2. to-morrow Says:

    Fericito! La ce caldura si ce praf a vazut azi capitala, mi-as fi dorit un pic de ploaie…
    In al doilea rand, se apropie Bookfest iar Polirom, bine organizat, a pus pe site programul evenimentelor (si pentru Cartea Romaneasca):
    http://www.polirom.ro/stiri-si-evenimente/stiri-si-lansari/polirom-la-bookfest.html
    Sa imi spui daca vrei sa iti trimit vreo carte cu autograful autorului🙂

  3. vera Says:

    dar ma rog, macar la noi e mai cald :)))

  4. dragos c Says:

    luata cu teodosie, ai uitat de marea mihaela radulescu:)…

  5. white noise Says:

    si totusi, cine vine la festivalul de poezie?

  6. luiza Says:

    zum, poate vin şi eu în septembrie. mergem direct la rahimi şi la mccann, şi poate mai descoperim noi pe cineva🙂 că eu am început să mă obişnuiesc cu binele😀

  7. als Says:

    hm, sint uimit k cineva poate citi ‘… vacanta de vara’ aia & s-o mai si recomande – am inteles k este scrisa in ‘stilu’ unui copil handicapat & k, daca nu te plictisesti dupa primele 10 pag, sigur cedezi psihic dupa 20

  8. Alexandru Says:

    @als: Asta e, şi o să rămînă, cea mai stupidă reacţie la cartea lui T.O.Bobe. Felicitări.

  9. marijean Says:

    @ als: asa cum cedezi tu psihic la fericirea altora?

  10. zum Says:

    @ toata lumea: pare rau de tacere, mi s-a stricat calculatorul si pana acum mi-am batut capul cu el. nici o sansa, tre’ sa merg la service si o sa dureze😦

    @ vera: ma simt si prost ca ma invidiezi pentru „festinele literare”. nu de alta, dar eu ma duc extreeem de rar. si sa stii ca la intalnirile alea de la MTR mi-ar fi placut si mie sa ajung. iar eu clar va invidiez pentru caldura🙂 (ma intreb cand o sa pot purta sandalele cele noi…)

    @ to-morrow:😛

    @ dragos c: ce e cu mihaela radulescu?

    @ white noise: o sa-ti spun, dar nu azi si nici maine😦
    n-am mai rasfoit nici un program de cand cu beleaua calculatoristica si nici nu prea am timp sa scriu mult la birou…

    @ luiza: hai!

  11. white noise Says:

    @zum- sper sa rezolvi cat mai repede problemele tehnice. of, tare nesuferite-s.
    a lasat raluca un link la mine pe blog, legat de festivalul poetic nemtesc:
    http://www.literaturwerkstatt.org/index.php?id=669&L=1

  12. zum Says:

    @ white noise: eu in momentul de fata ma bazez pe pliantul nevirtual, asa ca link-urile raman pentru mai tarziu🙂

  13. als Says:

    like i shd have been ‘smart’ about some stupid book, lol… my standards are MUCH higher😉

    msi pt ‘felicitari’ orcum, da se vede treaba k n-ai citit cu atentie postarea mea, in care scriam clar k ‘am inteles’ (as in ‘de la altii’!) k cartea e asa si pe dincolo, deci NU k as fi citit-o EU (god forbid!).

    cit dspr ‘fericirea altora’ – lasati-ma sa rid… se pare k totusi aveti umor (kiar si involuntar)

  14. zum Says:

    @ als: si tu ai putea sa citesti mai atent ce-ti zice omu’ si dupa aia sa raspunzi, ca poate nu vrei sa ne dai chiar atat de multe motive de ras in hohote (pe mine m-ai facut sa rad, mersi🙂 ).

  15. zum Says:

    @ dragos c: ei, pai sa scoata. ce treaba avem noi?

  16. caligraf Says:

    @Zum: Draga Zum, ma primesti la tine pe blog, te rog? Ca ratacesc flamind si gol, far-adapost, pe ulitele satului global, bat la porti si nimeni nu-mi deschide…

  17. zum Says:

    @ caligraf: sigur, sigur, hai ca pun de-un ceai. sau mai bine-o cafea? si o paine la copt.

  18. Alexandru Says:

    Multumesc multdetot. N-as vrea sa te deranjez. Ai putina miere?🙂

  19. zum Says:

    @ Alexandru:😛
    am si miere, am si zahar, am si lamaie. am si prajiturele pentru ceai. ce mai doriti? suc de portocale proaspat? este. un pic de lapte? avem si din ala. si niste dulceata de trandafiri, apa rece din belsug (sa vezi cum ploua afara!)🙂

  20. Alexandru Says:

    Pacat ca n-ai computer, ca as fi vrut sa ma uit umpic pe mailuri🙂

  21. zum Says:

    @ Alexandru:🙂🙂🙂 (daca astepti pana saptamana viitoare poate se rezolva, imi pare foarte, foarte rau. da’ ai mai multe casute, nu? si vrei sa le verifici pe toate🙂 )

  22. luiza Says:

    haideţi la mine amândoi. am şi calc, şi blog, şi mailuri, şi tocma fac curat în cameră🙂

  23. zum Says:

    @ luiza: si ai si tastatura noua si roz, nu uita! e atractia zilei🙂

  24. Alexandru Says:

    @Luiza: Merci, on s’incruste chez toi! : ) Ce dor mi-era de o cana de lapte fierbinte…

  25. zum Says:

    @ Alexandru: vezi ca cica laptele ala e radioactiv. ce ti-e si cu oamenii astia de stiinta…


Lasă un răspuns

